Can I slip zroo your back pissage?Allo allo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Can I slip zroo your back pissage?Allo allo
Can I slip zroo your back pissage?
Ticketje kopen zenne voor de final act…
Weer buitengekeerd in de kantineMaar toch nog een heerlijke fourchette gedegusteerd zoals het een fijnproever betaamt
![]()
Dan moest de avond nog beginnen.Om 23u dan nog.... dat zou ge vroeger toch nooit geloofd hebben?
Om 23u dan nog.... dat zou ge vroeger toch nooit geloofd hebben?
We passen ons aan hè mannekes. En om 23u buitengekegeld worden om dan op privé locatie verder te zetten aan democratische drankprijzen, geeft dan weer voordeel voor de portemonnee!Dan moest de avond nog beginnen.
Niets boven marginaal zuipen op een parking!We passen ons aan hè mannekes. En om 23u buitengekegeld worden om dan op privé locatie verder te zetten aan democratische drankprijzen, geeft dan weer voordeel voor de portemonnee!
Niets boven marginaal zuipen op een parking!

Alcoholweekend zit er weeral op voor mij, vandaag een eerbetoon aan de percentages gehouden ipv morgen.![]()

Schattig.. Wij doen eerder andere dingen:
wanneer ik thuiskom
Hier nog wat voor de boeg! Net de koffer ingeladen, 18 flessen rode wijn, fles gin en 2 flessen whiskey. De rest brengt ook wat mee.Alcoholweekend zit er weeral op voor mij, vandaag een eerbetoon aan de percentages gehouden ipv morgen.![]()

Hier nog wat voor de boeg! Net de koffer ingeladen, 18 flessen rode wijn, fles gin en 2 flessen whiskey. De rest brengt ook wat mee.
Het moet niet allemaal op![]()
Ooit wel maar niet alleen vandaag![]()