Mulan
Well-known member
Dan had je beter je tijd gebruikt om te beslissen van welke buur je liever kwijt dan rijk bent...Dat was al langer mijn modus operandi![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan had je beter je tijd gebruikt om te beslissen van welke buur je liever kwijt dan rijk bent...Dat was al langer mijn modus operandi![]()
Bwoa echt vanaf willen hoeft nu ook weer niet. Er geen vuile manieren meer mee doen, neemt al voldoende complexiteit wegDan had je beter je tijd gebruikt om te beslissen van welke buur je liever kwijt dan rijk bent...

Ik denk dat jouw zoon misschien wel een klapke op ooghoogte met de dochter zou waarderen... Eindelijk rust!Bwoa echt vanaf willen hoeft nu ook weer niet. Er geen vuile manieren meer mee doen, neemt al voldoende complexiteit weg![]()

Help! Ik ben niet mee. Welke dochter bedoel je? Die van mij? Die van jou? Die van de buurvrouw? Teveel variabelen!Ik denk dat jouw zoon misschien wel een klapke op ooghoogte met de dochter zou waarderen... Eindelijk rust!![]()

Die 6-7jarige waar jouw spook soms wel genoeg van heeft.Help! Ik ben niet mee. Welke dochter bedoel je? Die van mij? Die van jou? Die van de buurvrouw? Teveel variabelen!![]()
Hij moet zijn eigen perikelen maar leren oplossen, ieder z’n drama! Geen (dochter van) crazy binnendoen, een les die hij niet vroeg genoeg kon leren. Mijn taak als ouder is in feite volbracht.Die 6-7jarige waar jouw spook soms wel genoeg van heeft.
moest ik wijkagent zijn en ik kom zo’n respectabele mens tegen, dan geef ik die €50 drinkgeld!Vb: huisarts test Freddy "die corona zal mij niet raken en als ik toch moet sterven, dan toch liever bij Frieda aan den toog met een pint in mijn pollen!" -> huisarts kan hier melding van maken.
Echt respect zou hij pas krijgen als hij bij een pint aan de toog ging zitten met Frieda in zijn pollen.moest ik wijkagent zijn en ik kom zo’n respectabele mens tegen, dan geef ik die €50 drinkgeld!
Een quote die overal zou moeten hangen. Ook in cafés, want daar gebeuren zulke zaken. "don't stick your dick in crazy"Hij moet zijn eigen perikelen maar leren oplossen, ieder z’n drama! Geen (dochter van) crazy binnendoen, een les die hij niet vroeg genoeg kon leren. Mijn taak als ouder is in feite volbracht.
Anderzijds, wat niet mag, trekt aan hèEen quote die overal zou moeten hangen. Ook in cafés, want daar gebeuren zulke zaken. "don't stick your dick in crazy"

Een quote die overal zou moeten hangen. Ook in cafés, want daar gebeuren zulke zaken. "don't stick your dick in crazy"

Of afAnderzijds, wat niet mag, trekt aan hè![]()
En goan!
Sad Mood
Dan beseft ge dat het bijna zaterdag is
deze blijft toch 1 van men favo's
En goan!
Ik gaan ook nog eens op café, wel wat inhouden want half Januari al een stevige nieuwjaarsdrink waar ik al ziek van ben als ik er nog maar aan denk.Morgen verjaardag vieren samen met een maat! Voorgerechtje picon, hoofdgerecht wijnen, dessert 1 miljoen Duvels!
Door de muur, terugkeren en weer los erdoor!![]()
Jaloers hier!Morgen verjaardag vieren samen met een maat! Voorgerechtje picon, hoofdgerecht wijnen, dessert 1 miljoen Duvels!
Door de muur, terugkeren en weer los erdoor!![]()

Gij wilt zijne maat zijn?Jaloers hier!
Maar geniet ervan![]()

Yes please!Gij wilt zijne maat zijn?![]()