KO
Well-known member
Is dit huiswerk?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit huiswerk?
Dat doe ik ook altijd bij RVHG, enkel in dit liedje allow ik het door Tourist LeMCMeteen weggeklikt.
Raymond > Wannes Van De Velde van den AldiDat doe ik ook altijd bij RVHG, enkel in dit liedje allow ik het door Tourist LeMC
Raymond > Wannes Van De Velde van den Aldi
Denk maar eens aan Tony als je straks op een terras zit.De Terrassen-open, countdown has begun!
Onderstaande foto is pas zichtbaar op zaterdag
![]()

Op die leeftijd maakt dat toch allemaal niet meer uitDenk maar eens aan Tony als je straks op een terras zit.
![]()
Een piepklein wondje aan zijn teen raakte geïnfecteerd, de gevolgen waren rampzalig: Tony (76) schrijnend voorbeeld van wat uitgestelde zorg aanricht
Tijdens de lockdowns stond de reguliere gezondheidszorg op een laag pitje. Geplande operaties werden uitgesteld of patiënten trokken liever niet met een aandoening naar het ziekenhuis, uit schrik om besmet te geraken. Brusselaar Tony Peeters (76) getuigt wat door corona uitgestelde zorg heeft...www.hln.be
EGOÏST
![]()
Denk maar eens aan Deborah als je op je boekhoudkundig event zit met je iPad!Denk maar eens aan Tony als je straks op een terras zit.
![]()
Een piepklein wondje aan zijn teen raakte geïnfecteerd, de gevolgen waren rampzalig: Tony (76) schrijnend voorbeeld van wat uitgestelde zorg aanricht
Tijdens de lockdowns stond de reguliere gezondheidszorg op een laag pitje. Geplande operaties werden uitgesteld of patiënten trokken liever niet met een aandoening naar het ziekenhuis, uit schrik om besmet te geraken. Brusselaar Tony Peeters (76) getuigt wat door corona uitgestelde zorg heeft...www.hln.be
EGOÏST
![]()