Zaterdag

Het blijkt “singles night”. An sich niks mis mee, doch het is navigeren tussen perkament en rozijnen 😬
Perkament?? :unsure:
stickers-oud-perkament-achtergrond-van-de-brief.jpg.jpg
 
En aan ‘t uur van uw reactie te zien zijt ge gisteren ook geweest en hebt ge vannacht rozijnen gegeten. :unsure:
Lol die rozijnen trekken het niet tot 5u snachts.


Amaaaaaaaaai, als ge daarop klaarkomt, is ze 30min aan het proper maken om alles uit die kraters te wrijven.
Geeft u dan wel weer genoeg tijd om u uit de voeten te maken.

@Wannez, you confirm? Hoe ging de nacht?
 
Lol die rozijnen trekken het niet tot 5u snachts.



Amaaaaaaaaai, als ge daarop klaarkomt, is ze 30min aan het proper maken om alles uit die kraters te wrijven.
Geeft u dan wel weer genoeg tijd om u uit de voeten te maken.

@Wannez, you confirm? Hoe ging de nacht?
Ik heb de plaatselijke fauna ongemoeid gelaten en m’n aandacht gericht op eentje uit het eigen gezelschap. Dit vergde enige omzichtigheid omwille van haar partner :unsure:
 
Tot welk uur trekken ze er dan wel aan?

Ik vraag het voor een vriend.
Vraag het dan direct aan die vriend hé, @Wannez ??

Ik heb de plaatselijke fauna ongemoeid gelaten en m’n aandacht gericht op eentje uit het eigen gezelschap. Dit vergde enige omzichtigheid omwille van haar partner :unsure:
👊


1*L4_BLTSwMXEDotGQKKG7Mw.gif


Edit, je moet deze post citeren om de geheime inhoud te kunnen zien ;)
Posten om te lezen,
van ne throwback naar 9lives gesproken :eek::eek::eek::eek::eek:
 
@Ruigen Das samenvatting van deze thread aub
Haha is wel een goeike imo

Discussie over 'singles night' op BeyondGaming forum

• Op het BeyondGaming forum ontstond een discussie over 'singles night'.

• Er werden grappen gemaakt over rozijnen en perkament, verwijzend naar de leeftijd van de aanwezige vrouwen.

• Een van de deelnemers beschrijft zijn ervaringen met een vrouw uit het eigen gezelschap.

• De discussie gaat verder over de fysieke kenmerken van de vrouwen en hun seksuele uithoudingsvermogen.

• De deelnemers gebruiken humor en woordspelingen om de situatie te beschrijven.


Ik vraag mij toch af of de AI hier nen extra draai aan geeft of niet...
 
Terug
Bovenaan