Zaterdag

Met 11 november is vrijdag eigenlijk al een zaterdag. Of zo. Anyhow, misschien wel een uitgelezen moment voor @kinxton , @Green Mamba , @TRUMP , @Lint , @arevee (als die deze keer wel mag) en sympathisanten voor een vervolg op Trump’s initiatief.

Voorstel: Willy’s moustache in Willebroek.
Eveneens aanwezig: mijn buren (ja, die).
Eventueel kunnen we daarvoor iets gaan eten (ik kan pas na de chocomousse maar dat hoeft voor anderen geen belemmering te zijn).

@Lint de Willy’s moustache is bekend om de heilzame werking mbt post-operatief herstel.
Lol
Ik lig nu nog te creperen in het ziekenhuis, en gij denkt dat ik het komende zaterdag op een zuipen kan zetten.
Ik ga blij zijn als ik thuis ben en fatsoenlijk mijn huis kan rondstappen.

Daarbuiten: Goed voorstel 👌, have fun.
 
Met 11 november is vrijdag eigenlijk al een zaterdag. Of zo. Anyhow, misschien wel een uitgelezen moment voor @kinxton , @Green Mamba , @TRUMP , @Lint , @arevee (als die deze keer wel mag) en sympathisanten voor een vervolg op Trump’s initiatief.

Voorstel: Willy’s moustache in Willebroek.
Eveneens aanwezig: mijn buren (ja, die).
Eventueel kunnen we daarvoor iets gaan eten (ik kan pas na de chocomousse maar dat hoeft voor anderen geen belemmering te zijn).

@Lint de Willy’s moustache is bekend om de heilzame werking mbt post-operatief herstel.
Leek interessant.. Tot ik zag dat het in zwam gepost was 😜

Hou liever het bierproef topic van @Noctilucus in de gaten en join.die mens steekt daar al zijn voorbereidend werk in, en daar wordt effectief afgesproken, unlike zwam waar alles voor te zwanzen is. 🙃
 
Leek interessant.. Tot ik zag dat het in zwam gepost was 😜

Hou liever het bierproef topic van @Noctilucus in de gaten en join.die mens steekt daar al zijn voorbereidend werk in, en daar wordt effectief afgesproken, unlike zwam waar alles voor te zwanzen is. 🙃
Wel, het bevat wat gezwam maar het klopt dat ik vrijdag naar Willy’s moustache ga en jullie zeker welkom zijn. Veel voorbereiding is geen noodzakelijke voorwaarde voor een scheef feestje 🤓. Maar ik kijk ook eens naar bierproef!
 
Unlike zwam waar alles voor te zwanzen is. 🙃
giphy.gif
 
Wel, het bevat wat gezwam maar het klopt dat ik vrijdag naar Willy’s moustache ga en jullie zeker welkom zijn. Veel voorbereiding is geen noodzakelijke voorwaarde voor een scheef feestje 🤓. Maar ik kijk ook eens naar bierproef!
Super.

Misschien toch ook eens een topic openen voor een officiële meet te polsen (dont be shy).
Willebroek is een vrij centrale plaats in Vlaanderen, dus ik denk dat dit wel kans op slagen heeft.

Voor komend weekend is wel kortbij, maar wie weet 😜.

Niet iedereen komt in het prinsendom Zwam terecht, en al zeker niet iedereen in deze thread. :woohoo:
 
Terug
Bovenaan