Providers Youfone minder bereik dan met scarlet?

Cruez

Member
Mijn partner en ik stapten beiden over van scarlet nr youfone. Beiden maken gebruik van het proximus netwerk. Zelf heb ik niet echt problemen. Mr mijn partner klaagt dat ze verbindingsproblemen ervaart.
Kan dat zijn dat youfone als lowcost provider minder dekking heeft dan bvb scarlet of proximus? Of kan er iets anders fout zijn?

Alvast dank
 
Wij zaten vroeger bij Orange (business abbo), en een tijd geleden is het bedrijf overgeschakeld naar Proximus. Onmiddellijk na de overschakeling had ik op vele plaatsen maar 1 of 2 streepjes netwerksterkte. Ik ben zelfs op 50m van een proximus mast gaan staan (wel in de auto), en zelfs daar geen volle sterke (2 of 3 streepjes). In een winkel had ik zelfs geen ontvangst.

Oplossing van proximus business helpdesk: gebruik dan 3G ipv 4G, dan ga je beter ontvangst hebben...pfff. misschien moet ik ook een lei en griffel gaan zoeken.

Helpdesk zei ook nog iets anders raar: de provider kan sturen hoe sterk een signaal getoond wordt op je toestel... heuuu? Zelfs als dat waar is, waarom zou een provider bewust een laag signaal willen tonen???
 
Terug
Bovenaan