XFX Radeon VII 16GB (sealed!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
12/5/2021 - 20u00

Jada

Member
Schiplaken
iTrader: 100% (141/141)
Algemene informatie/specificaties
Richtprijs: 700 EUR
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Mechelen / Vilvoorde
Hey Allestekoop, geen meeneemprijs voor dit item, enkel een startprijs.

Ik heb wel nog iets anders voor je, ik stuur je in de loop van de dag een sms :)

//edit: datum van de factuur zoek ik vandaag nog op!
 
Denk dat je best de forumregels nog eens doorneemt.
  1. Het plaatsen van een minumum- en/of meeneemprijs is verplicht. Geen van beide mag hoger zijn dan de nieuwprijs
Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs. Een prijs plaatsen zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs.

Je geeft een richtprijs, dit wordt voor zover ik weet aanzien als de meeneemprijs en dus zou volgende regels de kaart naar AllesteKoop gaan.
 
"Een prijs plaatsen zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs."

Dit gaat over items waar enkel een getal naast staat en je dus niet weet of het minimum/richt/meeneemprijs is. Bijvoorbeeld: "Bananen, 1€"
 
Ok dat is allemaal goed en wel maar de verkoper maakt duidelijk dat dit niet het geval is dus zaak is zo helder als bronwater IMO, bieden vanaf 700€.
mss wel even aanpassen in originele post ter verduidelijking.
 
Ok dat is allemaal goed en wel maar de verkoper maakt duidelijk dat dit niet het geval is dus zaak is zo helder als bronwater IMO, bieden vanaf 700€.
mss wel even aanpassen in originele post ter verduidelijking.
Er staat niks van in begin post, en richtprijs zonder meerprijs is aanzien als meeneem... Mag niet aangepast zijn naar "bieden vanaf die 700 richtprijs" want dat is dan aanzien meeneemprijs verhogen
 
Whatever, niet iedereen gaat de forumregels minutieus nalezen en vergissen is menselijk. De verkoper heeft snel duidelijk gemaakt wat de bedoeling is dus snap ik gans de polemiek niet hoor.
 
Effe een dank u wel aan de mensen die nog effectief menselijk reageren ...
Ik ga niet verder ingaan op deze discussie gezien de duidelijke vermelding in de startpost: "Richtprijs: 700 EUR (bieden toegestaan)"

Anyway!
- Mijn collega heeft de factuur gevonden; de aankoop dateert van 20/1/2020 (heeft lang in de kast gelegen, maar nogmaals, sealed doos)
- De kaart komt van Amazon, dus garantie zit ok!
- Bod van Krulle genoteerd
- Ik ga de afsluitdatum bij deze ook iets inkorten.
Oorspronkelijk: 12/6/2021 - 20u00
Nieuwe afsluitdatum: 6/6/21 - 20u00
 
Moeilijk, maar er stond sinds het begin in dat bieden was toegestaan.
Na overleg met de andere B&S-mod laten we dit zo, aangezien dit voor interpretatie vatbaar is.

@Jada volgende keer graag duidelijker formuleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan