Lot hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
03/06/2022 22:00

Barkey

Member
iTrader: 100% (20/20)
Algemene informatie/specificaties
**
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Regio Herentals
Bij deze mijn collectie nog wat opgeruimd en onderstaande mogen weg.
Indien een enkele prijs is deze meeneem excl verzending. Anders zet ik duidelijk min/meeneem prijs. Bij een enkele prijs ben je altijd vrij om een bod te doen.
Met uitzondering van enkele items heeft alles originele verpakking. Indien dit zo is zal de doos bij de foto's staan. Als er geen doos is, is ze niet aanwezig.
Het meeste heeft ook aankoopbewijs/garantie aanwezig, met uitzondering van een paar items. Indien nog garantie zal dit vermeld worden
Indien de minimum prijs geboden wordt wacht ik nog 24h na het laatste bod. Afsluitdatum wordt dus zo bepaald.
Bij elk item zal ik ook duidelijk linken naar evt andere plaatsen waar deze te koop staan en mijn best doen de post hier zsm te updaten. Ik pas het item aan naar dit om aan te tonen dat het weg is. Indien op een andere plaats minimum wordt geboden zal dat ook hier vermeld worden
Verzenden of afhalen is geen probleem. Indien er meerdere items verzonden worden kan er wel iets geregeld worden dat ik wat mee pitch aan de verzendprijs :)

-Sharkoon SHP550V2 voeding -> 10€
Stroomkabel niet aanwezig
Sharkoon SHP550V2

-Coolermaster MWE550 voeding -> 10€
Stroomkabel niet aanwezig

Coolermaster MWE550


-Antec HCG750W -> 50€
Stroomkabel niet aanwezig, alle kabels zijn verder aanwezig.
Aankoopbewijs van Alternate 13/02/2021 dus nog garantie.
Antec HCG750W
Tweakers

-Corsair SF750 SFX voeding -> Min 50€ Meeneem 75€
Enkele maanden gebruikt in een SFFPC.
Aankoopbewijs Amazon.de 09/06/2021 dus nog garantie.
Corsair SF750

Tweakers


Voedingen 2dehands

-Moederbord/CPU/RAM setje -> 50€
Asrock H310CM-DVS, Intel G4920 en 8GB Kingston DDR4 2666
Werd gebruikt als om een node te draaien. Uiteraard geen high performance kitje maar werkt zoals het hoort
Indien gewenst een stock intel koeler erbij. Deze staat niet op de foto.
Mobo/CPU/RAM

2dehands


-Barrow CPU/Pump/Res combo -> 20€
Deze WB is zowel CPU koeler (AM4 only!) als pomp/res combo. Vooral voor SFFPC maar werkt natuurlijk in andere cases/systemen.
Was aangekocht voor een SFFPC project maar buiten een test bij ontvangst is deze nooit in gebruik genomen.
Barrow CPU/pomp

-XSPC 240 ultra slim radiator -> 40€ (voor beide)
Afmetingen: 125 x 20,5 x 278 mm (BxDxH)
Ook een SFFPC item. Deze zijn nog ongebruikt sinds aankoop.
XSPC 240

-Noctua NH-D9L -> 10€
Komt met AMD/INTEL kit. De fan aanwezig is ongebruikt. De heatsink zelf kort in gebruik geweest (met zwarte noctua fan)
NH-D9L

-Noctua NH-D15 Chromax.black -> 25€
Compleet met 2 fans. Klein jaartje gebruikt dus beetje stof nog aanwezig maar verder in uitstekende staat.
Zeer stille koeler, wel groot! 160mm hoog.

Noctua NH-D15


CPU koelers 2dehands

-Asrock A320M-DVS -> 10€
AM4 mATX moederbord. Enkele weken in gebruik geweest voor een NAS.
Aankoopbewijs Megekko. Aangekocht 13/04/2022 dus nog ruim in garantie
Asrock A320M

2dehands


-AMD Radeon HD7990 Dual GPU -> Minimum 50€
2 Stuks. Club 3D en XFX. De XFX heb ik al lange tijd in de verzameling zitten gezien deze een speciale koeler heeft tov de andere 7990 modellen.
Zeer mooie kaart. Helaas lijkt deze niet goed meer te werken. Deze geeft geen beeld maar wordt in Windows wel gedetecteerd als ik via onboard ga kijken. Heeft wel altijd gewerkt tot ik deze een tijd in opslag had liggen. De Club 3D werkt wel zoals het hoort. XFX heeft geen doos meer maar de Club 3D wel en heeft ook nog een EKWB waterblock aanwezig. Bieden is hier dus voor beide GPU's met het waterblock
7990 GPUs
Tweakers
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan