Worst first dates ever!

Het is te hopen voor haar dat dit het enige virale is dat ze aan haar hawk tuah heeft overgehouden. :unsure:

Heb ooit eens een 'date' met een gast (enfin, een gemeenschappelijke vriendin zei eens dat we iets moesten gaan drinken) die blijkbaar lid was van het NSV (als gay begot) en dacht dat 'em op een politiek debat zat. Na een kwartier ofzo ben ik het afgestapt. Toch wel makkelijk één van de meest asympathieke en rare mens die ik ooit ben tegengekomen.
Maar bon, als ik iemand zoals Chris Janssens (de excuushomo van Vlaams Belang) zie debatteren, dan lijkt zo 'awkward' zijn iets is dat mensen met die gedachtegang delen.

Ik zat s nachts op het strand van Magaluf met een zelfgerolde 'sigaret' te genieten van mijn vakantie, plots kwam er een knappe blonde Zweed naar mij toe, na wat gezever werd er afgesproken dat hij mij oraal zou plezieren. Nog nooit zo een slechte, 'toothy' bj gehad. Hij wou de volgende nacht opnieuw 'afspreken', jammer voor hem werd het afgewezen..

Ik zat s nachts op het strand van Magaluf met een zelfgerolde 'sigaret' te genieten van mijn vakantie, plots kwam er een knappe blonde Zweed naar mij toe, na wat gezever werd er afgesproken dat hij mij oraal zou plezieren. Nog nooit zo een slechte, 'toothy' bj gehad. Hij wou de volgende nacht opnieuw 'afspreken', jammer voor hem werd het afgewezen..
Zou het risico daarop zoveel lager liggen bij een AI geprogrammeerde robot? Die heeft natuurlijk wel titanium tanden.

Post hier je ervaring met de slechtste eerste date die je ooit hebt gehad en waarom.

Mijn #1 is de volgende. Let op NSFW!

Ik had dus een meisje ontmoet (was nog via looknmeet toestanden) en we hadden een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten in de discotheek café d'anvers met wat vrienden en vriendinnen. Zo moest zij niet alleen komen. Na een avondje dansen klikte het wel tussen ons twee en omdat we elk al wel wat alcohol genuttigd hadden, vonden we het al snel een goed idee om inneens in bed te gaan duiken.

Iets later bij haar thuis waren we "bezig" in bed, en ik dacht, let's spice it up, (waarsschijnlijk iets teveel naar x-rated films gekeken toen), ik maakte een rochelend geluid en spuwde recht in haar exit hole om daarna proberen over te gaan op anale seks.

Laat ons zeggen dat dit gebaar niet werd geapprecieerd, ik kreeg een klap in mijn gezicht en mocht met een blauwtje vertrekken.
Achteraf gezien kan ik er wel best om lachen :cool:

Tot daar mijn verhaal, nu is het aan jullie
Dat meisje was een seutje en u niet waard als je het mij vraagt...

ooit een een date gehad en al vrij snel aan het kussen geslagen. Wat later vraagt ze om mee te gaan naar haar huis om kennis te maken met haar vriend.
Euh say what ? vriend?
het aanbod afgeslagen en toen wou haar vriend naar ons komen heb haar dan maar gezegd dat het tijd werd om elk naar ons eigen huis te gaan. Nooit meer iets van gehoord :')

Cuckolding. Zeer wss zagen ze u als 'bull'.

Maw: haar sub beta 'vriend' zou toekijken..

Cuckolding. Zeer wss zagen ze u als 'bull'.

Maw: haar sub beta 'vriend' zou toekijken..
Heb eens gehad dat een ex contact opnam met mij. Ze was vrijgezel geworden en wou afkomen (had haar 2j geleden ofzo eens benaderd). Zij afkomen, een hele zaterdagavond lang afgereden en naar huis.
Een dag later bericht dat ze toch terug samen zijn.

Een paar dagen later viel mijn frank dat ze had gezegd dat haar vriend naar een parenclub wou en graag wou toekijken. Het verhaal al wat vreemd in elkaar en ben ervan overtuigd dat ze dit hadden afgesproken. I didn't mind, maar toch speciaal.

Heb eens gehad dat een ex contact opnam met mij. Ze was vrijgezel geworden en wou afkomen (had haar 2j geleden ofzo eens benaderd). Zij afkomen, een hele zaterdagavond lang afgereden en naar huis.
Een dag later bericht dat ze toch terug samen zijn.

Een paar dagen later viel mijn frank dat ze had gezegd dat haar vriend naar een parenclub wou en graag wou toekijken. Het verhaal al wat vreemd in elkaar en ben ervan overtuigd dat ze dit hadden afgesproken. I didn't mind, maar toch speciaal.

Zat die vriend dan door het raam te kijken?

Ooit eens een date gehad op een open plek in de natuur. We gingen een soort picknick doen en het was echt vollop zomer zo rond 14u smiddags, dus foorheet. Voor mij was het een halfuurtje rijden, zodus had ik voor mij frisdrank voorzien. Na ongeveer een 2tal uurtjes tetteren op het einde van de date wil ik van m'n blikje cola drinken: zit er een fucking agressieve wesp in en steekt me in m'n bovenlip. Enorme pijn als gevolg en een lip die steeds groter werd. Wat een zicht trouwens, zij schiet half in de lach maar zegt wel dat ze het "gif" eruit wil zuigen. Ik vond dat zo raar, dat ik uit paniek ook maar heb gezegd dat het zo wel zou lukken. Nadien nog wel eens 1x afgesproken maar niks serieus uit voortgegroeit.

Voorts de gekende "irl ziet ze er helemaal anders uit" dates die niet verder zijn gekomen dan flauwe excuses om asap weg te gaan.

En een keer een date waarbij we beiden zo Stoned als iets zijn vertrokken. Nog wel contact mee, maar geen relatiemateriaal.

Momenteel al 2j gelukkig samen met m'n huidige madam.

Terug
Bovenaan