ik denk niet dat we dát hier al in het bruttoloon topic gezien hebben jammer genoeg.
Die HAWK TUAH't op ons bruttoloon topic.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk niet dat we dát hier al in het bruttoloon topic gezien hebben jammer genoeg.
.Als uw vriendin/vrouw/vriend niet HAWK TUAH't is het hoog tijd om ze te dumpen ze...

Zou het risico daarop zoveel lager liggen bij een AI geprogrammeerde robot? Die heeft natuurlijk wel titanium tanden.Ik zat s nachts op het strand van Magaluf met een zelfgerolde 'sigaret' te genieten van mijn vakantie, plots kwam er een knappe blonde Zweed naar mij toe, na wat gezever werd er afgesproken dat hij mij oraal zou plezieren. Nog nooit zo een slechte, 'toothy' bj gehad. Hij wou de volgende nacht opnieuw 'afspreken', jammer voor hem werd het afgewezen..
Dat meisje was een seutje en u niet waard als je het mij vraagt...Post hier je ervaring met de slechtste eerste date die je ooit hebt gehad en waarom.
Mijn #1 is de volgende. Let op NSFW!
Ik had dus een meisje ontmoet (was nog via looknmeet toestanden) en we hadden een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten in de discotheek café d'anvers met wat vrienden en vriendinnen. Zo moest zij niet alleen komen. Na een avondje dansen klikte het wel tussen ons twee en omdat we elk al wel wat alcohol genuttigd hadden, vonden we het al snel een goed idee om inneens in bed te gaan duiken.
Iets later bij haar thuis waren we "bezig" in bed, en ik dacht, let's spice it up, (waarsschijnlijk iets teveel naar x-rated films gekeken toen), ik maakte een rochelend geluid en spuwde recht in haar exit hole om daarna proberen over te gaan op anale seks.
Laat ons zeggen dat dit gebaar niet werd geapprecieerd, ik kreeg een klap in mijn gezicht en mocht met een blauwtje vertrekken.
Achteraf gezien kan ik er wel best om lachen
Tot daar mijn verhaal, nu is het aan jullie
ooit een een date gehad en al vrij snel aan het kussen geslagen. Wat later vraagt ze om mee te gaan naar haar huis om kennis te maken met haar vriend.
Euh say what ? vriend?
het aanbod afgeslagen en toen wou haar vriend naar ons komen heb haar dan maar gezegd dat het tijd werd om elk naar ons eigen huis te gaan. Nooit meer iets van gehoord :')
Heb eens gehad dat een ex contact opnam met mij. Ze was vrijgezel geworden en wou afkomen (had haar 2j geleden ofzo eens benaderd). Zij afkomen, een hele zaterdagavond lang afgereden en naar huis.Cuckolding. Zeer wss zagen ze u als 'bull'.
Maw: haar sub beta 'vriend' zou toekijken..
Heb eens gehad dat een ex contact opnam met mij. Ze was vrijgezel geworden en wou afkomen (had haar 2j geleden ofzo eens benaderd). Zij afkomen, een hele zaterdagavond lang afgereden en naar huis.
Een dag later bericht dat ze toch terug samen zijn.
Een paar dagen later viel mijn frank dat ze had gezegd dat haar vriend naar een parenclub wou en graag wou toekijken. Het verhaal al wat vreemd in elkaar en ben ervan overtuigd dat ze dit hadden afgesproken. I didn't mind, maar toch speciaal.
Wrs ergens camera gezetZat die vriend dan door het raam te kijken?
Helaas. Presteer meestal wel beter met publiek.Zat die vriend dan door het raam te kijken?
Helaas. Presteer meestal wel beter met publiek.

Ge hebt het dus al geprobeerd?Das bij mij gelijk pissen als er volk komt naast staan. Kraan toe![]()
Ik heb dat enkel als er volk komt opstaan.Das bij mij gelijk pissen als er volk komt naast staan. Kraan toe![]()
Ge hebt het dus al geprobeerd?
Hier staat 'm alleen op met volk bij.Ik heb dat enkel als er volk komt opstaan.