World of Warcraft

World of Warcraft

Speelt er nog volk de panda remix? Ben al even 476 ilvl maar nu begint de bronze wel binnen te stromen. Zeker als je alle raids op heroic en mythic Siege speelt. Dan kom je al uit op 120k bronze ofzo? Jammer genoeg laatste tijd wow niet veel kunnen opstarten, mede door het EK. :(

Zou nog een paar chars moeten levelen maar heb gehoord dat het bij de prepatch een pak sneller gaat gaan om te doen, nu duurt het ook wel niet lang met een lvl 20 starter twink.
Gewoon panda doen en vanaf level 20 heroics runnen is de snelste manier de laatste 14 dagen.
Er zijn zoveel overpowered spelers dat ze je door een dungeon slepen op nog geen 5 minuten.
En tussen level 20-60 kreeg je nu makkelijk 2-3 levels per dungeon run als je in een groep zit met een OP rusher en recente panda remix buffs.
Ik heb deze week 5 chars gelevelled op die manier en nooit veel langer dan 3 uur/char over gedaan. :)

Ik had voor panda remix maar 1 char waar ik nog mee speelde en level 70 was.
En nu heb ik van iedere class een character. (13 stuks)

Die panda remix level 70 chars krijgen een setje 467 gear van blizzard wanneer ze volgende week naar de gewone realm gaan.
Das zelf hoger dan wanneer je een boost koopt of krijgt in het geval van een war within epic edition op de retail server (itlvl 424).
Dus ideaal om aan war within mee te beginnen zonder dat je ze nog moet gearen.

Alleszins luxe problemen nu, met welke class ga ik nu aan war within beginnen? :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel geen lopend abonnement, maar wou wel na jaren geen retail gespeeld te hebben (wel wat Classic een tijd terug), terug beginnen gezien de previews van WW er wel goed uitzagen. Met de free trial tot lvl 20 een paar characters geleveld waarmee ik WW wou doen, maar dan zie ik € 50 voor de expansion en daar zit dan niet eens een maand spelen in, dus om een maandje de expansion te kunnen spelen: € 63… Heb het idee al terug opgeborgen.

Ik heb momenteel geen lopend abonnement, maar wou wel na jaren geen retail gespeeld te hebben (wel wat Classic een tijd terug), terug beginnen gezien de previews van WW er wel goed uitzagen. Met de free trial tot lvl 20 een paar characters geleveld waarmee ik WW wou doen, maar dan zie ik € 50 voor de expansion en daar zit dan niet eens een maand spelen in, dus om een maandje de expansion te kunnen spelen: € 63… Heb het idee al terug opgeborgen.
Alsook de versie met "early access" is 90eu :lol:
Ik wou er eigenlijk ook nog eens aan beginnen maar heb er nu ook weer geen zin in...
Dragonflight was wel leuk voor een weekje maar ik wacht toch de reviews af en dan in een sale misschien later.

Ik heb de laatste tijd wel wat classic gespeeld maar helemaal niet bezig geweest met Dragonflight.
Ik hoor alvast veel goeds over WW dus bij interesse is wel weer gewekt.

Iemand enig idee of het wat haalbaar (en leuk) is om dat nu nog allemaal te proberen inhalen? 😅

The War Within is blijkbaar al enkele dagen uit. :oink:
Geen review, geen nieuwsbericht op de main page, zelfs geen enkele post in het WoW topic.
Boy oh boy, how the times have changed.

Kriebelt hier beetje om de nieuwe zones te verkennen maar ik weet bij elke poging dat endgame mij al sinds Cataclysm amper tot niet boeit dus ik zal het maar laten passeren.

Ja, zot wel. Nochtans wordt er nog veel WoW gespeeld, ik vind dat ik hier toch ook amper iets van zie of hoor.
Wat misschien niet slecht is, dan word ik er niet door verlijd xD

Ge kunt moeilijk een MMO reviewen en geen raid gedaan hebben, meeste reviews zullen online komen wanneer de raid online is
Je kan wel een review schrijven over de story, nieuwe zones, features, etc etc en later als de raids droppen deze nog wat aanvullen...
WoW gaat niet alleen over raiden zoals we nu toch wel al lang weten, de dungeons kan je ook al bespreken. Alsof er nog nooit reviews waren van WoW bij release van een nieuwe exp :p

Je kan wel een review schrijven over de story, nieuwe zones, features, etc etc en later als de raids droppen deze nog wat aanvullen...
WoW gaat niet alleen over raiden zoals we nu toch wel al lang weten, de dungeons kan je ook al bespreken. Alsof er nog nooit reviews waren van WoW bij release van een nieuwe exp :p
Nee er zijn bij launch niet veel reviews van WoW puur omdat de raids dan live gaan en dat toch een groot onderdeel van de game is, nu ga je er wel al vinden en die zeggen toch dat de story goed is maar wel kort, zones zijn mooi en de dungeons zijn ook wel best ok.

Ziet er naar uit dat het 1 van de betere expansions gaat worden.

Betalen voor een paar dagen early access is toch echt een slechte evolutie, ik was gelukkig niet zo gehyped dat ik ervoor gevallen ben en ben dan maar tijdens de late access begonnen. Zag meteen dat zowat mijn hele guild al level 80 en geared was. Vandaag zelf level 80 geworden en de eerste indruk is toch zeer goed, dacht dat de setting niet zo mijn ding ging zijn deze expansion maar sommige zones zijn echt fantastisch, veel beter dan Dragonflight.

Het warband systeem is ook geweldig, hadden ze eigenlijk al veel eerder mogen toevoegen, ben normaal niet iemand die veel alts speelt maar nu is dat wel aantrekkelijker. Ook blij dat dragonriding nu op alle mounts werkt, stak toch ook tegen na een tijd in Dragonflight dat je gelimiteerd was tot die paar mounts en je alle zeldzame mounts die je over de jaren verzameld had bijna nooit meer kon gebruiken.

Ik vind het wel een leuke expansion tot nu toe. Net 80 geworden, de hele levelling campaign gedaan, een paar delves, een paar dungeons. Interessante campaign, leuke zones, delves zijn een leuk systeem, kan tot nu toe echt niet klagen. Die early access was wel belachelijk.

Hoelang is het verhaal ongeveer?
Met dragonflight was het al beter maar vond het allemaal veel te kort. Na een weekje had ik het al gezien. Hopelijk nu dus wat langer.

Met dragonflight was het al beter maar vond het allemaal veel te kort. Na een weekje had ik het al gezien. Hopelijk nu dus wat langer.
Ik zat door de story campaign op ongeveer 6 uurkes.
4 continenten met 3 chapters, en ongeveer 45 quests total.
Het eigenlijke verhaal doet dat daarna wel nog verder met de war within campaign quest, maar dat is zoals gewoonlijk timegated met de aankomende content.

Voor de rest is het buiten normal questen enkel normal/heroic dungeons and world quests tot first season. Dan pas raid/mythic+

Maar het gaat sowieso snel, op einde van story quest was ik level 77, en paar normal dungeon runs later 80.
Afgelopen week was er nogal wat gedoe rond het level process en scaling dat ze ze gingen aanpassen omdat het te snel ging.
Maar ik heb er ondertussen 3 op level 80 en heb om mijn 2 volgende ook niet vele langer gespeeld om 80 te worden zonder nog eens de campaign quest te doen. (max 9 uren/char).

Ondertussen bijna loremaster van alle gewone quests ook. Ja gaat snel :)

Laatst bewerkt:
Puur daarvoor zou ik het niet kopen, zoals Hoffman zegt is een deel nog locked en de main story die er nu is daar ben je op een paar uurtjes door uit.

Ja, dat is inderdaad niet genoeg om er 50eu aan te geven + subscription fee.
Echt wel irritant dat ze hun verhaal timegated doen. Moesten ze eens een volledig verhaal afleveren bij een uitbreiding en dan verdere verhalen doen in de patches dan zou het wel de prijs waard zijn maar dit is toch veel te mager.

Na enkele jaren competitief geraid te hebben en voor M+ 0,1% titels te gaan ga ik deze toch uitzitten, maar ik moet toegeven vrienden het te zien spelen, streams begint het toch allemaal een beetje te pieken. Van wat ik van mensen gehoord heb en van wat ik zelf gezien heb wordt het volgens mij wel een goede expansion. Ze zijn echt wel op de goede weg terug daar bij WoW, de nieuwe features die erin zitten geven je toch wel echt de indruk dat ze het serieus menen bij Blizzard als ze zeggen dat ze meer je tijd willen respecteren. Al moet ik wel eerlijk zijn, mijn kijk op WoW is waarschijnlijk helemaal anders dan de gemiddelde speler en wat ik goed/slecht vind zal ook niet echt overeen komen met wat de gemiddelde speler belangrijk vind.

Terug
Bovenaan