Gewoon panda doen en vanaf level 20 heroics runnen is de snelste manier de laatste 14 dagen.Speelt er nog volk de panda remix? Ben al even 476 ilvl maar nu begint de bronze wel binnen te stromen. Zeker als je alle raids op heroic en mythic Siege speelt. Dan kom je al uit op 120k bronze ofzo? Jammer genoeg laatste tijd wow niet veel kunnen opstarten, mede door het EK.
Zou nog een paar chars moeten levelen maar heb gehoord dat het bij de prepatch een pak sneller gaat gaan om te doen, nu duurt het ook wel niet lang met een lvl 20 starter twink.
Er zijn zoveel overpowered spelers dat ze je door een dungeon slepen op nog geen 5 minuten.
En tussen level 20-60 kreeg je nu makkelijk 2-3 levels per dungeon run als je in een groep zit met een OP rusher en recente panda remix buffs.
Ik heb deze week 5 chars gelevelled op die manier en nooit veel langer dan 3 uur/char over gedaan.

Ik had voor panda remix maar 1 char waar ik nog mee speelde en level 70 was.
En nu heb ik van iedere class een character. (13 stuks)
Die panda remix level 70 chars krijgen een setje 467 gear van blizzard wanneer ze volgende week naar de gewone realm gaan.
Das zelf hoger dan wanneer je een boost koopt of krijgt in het geval van een war within epic edition op de retail server (itlvl 424).
Dus ideaal om aan war within mee te beginnen zonder dat je ze nog moet gearen.
Blizzard on What Happens to Characters After MoP Remix Ends - 467 Gear, 30 Slot Bags
After MoP Remix ends, Blizzard has confirmed that characters will get 467 Item Level Gear, 30 Slot bags and more!
Alleszins luxe problemen nu, met welke class ga ik nu aan war within beginnen?

Laatst bewerkt: