Ja ik zet ze daar eigenlijk mee onder druk. Ben er ook geen voorstander van. Maar eigenlijk kiezen die zelf wat ze willen hè. Ze moeten niet bieden en ik heb zwaar de indruk dat we een zéér correcte vraagprijs hebben.Forceer je nu de mensen niet om vlug-vlug een bod te moeten doen?
Moet je geen redelijke termijn voorzien voor zoiets?
Maar langs de andere kant hebben we de vraagprijs gekregen en was dat niet voor niks de vraagprijs.. hebben gewoon besloten de dag nog uit te doen en dan de knoop door te hakken. Tweede kijkdag gaat sowieso niet door.
Enige waar ik nu mee zit: die eerste mensen die meteen de vraagprijs boden gun ik het echt wel. Maar dat is mij nu ook weer geen €7500 waard.
Het is zeker not done om die nog een kans te geven op een tegenbod? Dan zit je in het overbieden straatje wat niet mag zeker? Ook als ik geen bedragen vermeld?
Edit: als ik het goed lees mogen we zelf als verkoper wel een tegenbod doen. Dus als ik bvb straks tegen de eerste kandidaat een tegenbod doe van €400.000 en ze gaan hiermee akkoord is de verkoop bindend en heb ik geen regels overtreden vermoed ik.
Wat als meerdere mensen de vraagprijs bieden?
Je hebt een vraagprijs vastgesteld, je woning helemaal klaargestoomd voor verkoop en de eerste kandidaat-kopers zijn over de vloer gekomen. De woning valt in de smaa
www.zimmo.be
Laatst bewerkt: