Wolfenstein: The New Order gratis te downloaden

Vorige week strooide Epic Games Store met een gratis BioShock-collectie, nu mag een andere game de bibliotheek van een pak gamers vervoegen. Via de Epic Games Store kun je namelijk helemaal gratis Wolfenstein: The New Order downloaden.

Wolfenstein: The New Order dateert al uit 2014 en ondertussen zijn er al heel wat nieuwe spellen in dezelfde reeks uitgebracht. In Wolfenstein: The New Order ga je in het jaar 1960 aan de slag als B.J. Blazkowicz in een alternatieve tijdlijn, waar nazi's de plak zwaaien. Daar wil jij verandering in brengen. Door gebruik te maken van een nieuw soort mysterieuze en geavanceerde technologie hebben de nazi's het oorlogstij kunnen keren en zelfs hun krachtigste tegenstanders overwonnen. Het naziregime regeert nu de ganse wereld met een ijzeren vuist. Infiltreer streng bewaakte installaties, neem het op tegen high-tech Nazi eenheden en maak gebruik van de superwapens die hen geholpen hebben om de ganse wereld te onderwerpen.

Wolfenstein.jpg
 
Redactie
Heb deze al ff geleden uit. Ik denk dat ik de ganse serie eig in een week of twee erdoor geramd heb 😅. Vond het een goeie franchise, tot ik belandde bij YoungBlood.
 
Terug
Bovenaan