Het probleem zit overigens ook niet alleen bij het woord "slave" wat mij betreft, maar wél bij een krant zoals de NYT (en zo hebben we er in Vlaanderen ook: ten dienste van het establishment & politiek correct) die zo'n puzzeltje overneemt en vervolgens het beleid verandert:
voorheen waren woorden als "whore" overigens ook geen mogelijke eindoplossing, maar door de censuur van NYT is een woord als "whore" of "fucks" (correctie deze mag blijkbaar nog wel) ook geen mogelijke gok meer. Dit zijn de media die beslissen wélke woorden nog wel of niet gebruikt mogen worden.
Geef mij dan maar die Vlaamse versie van die (extreem-)linkse ontwerper, die maakt misschien ook spotsites van N-VA politici (en dat moet gerust kunnen, hier wat reclame: https://fuck.vlaanderen/) maar de eindoplossing van z'n woordje.be was gisteren ook probleemloos 'rukker'.
Bij Blokken ga je ook nooit een beledigend woord moeten raden in de finale, en omdat de kandidaten beseffen dat ze op televisie zijn zullen ze ook wel braafjes gokken, maar als je op je eigen smartphone/laptop thuis of onderweg al gecensureerd moet worden. Gedachtepolitie denk ik dan.
voorheen waren woorden als "whore" overigens ook geen mogelijke eindoplossing, maar door de censuur van NYT is een woord als "whore" of "
Geef mij dan maar die Vlaamse versie van die (extreem-)linkse ontwerper, die maakt misschien ook spotsites van N-VA politici (en dat moet gerust kunnen, hier wat reclame: https://fuck.vlaanderen/) maar de eindoplossing van z'n woordje.be was gisteren ook probleemloos 'rukker'.
Bij Blokken ga je ook nooit een beledigend woord moeten raden in de finale, en omdat de kandidaten beseffen dat ze op televisie zijn zullen ze ook wel braafjes gokken, maar als je op je eigen smartphone/laptop thuis of onderweg al gecensureerd moet worden. Gedachtepolitie denk ik dan.
Laatst bewerkt:
Fibre is weg "logisch" (tyre vergeet je dan). Craps heeft inderdaad meerdere betekenissen en wrs is het door 'crap' dat het er niet in zit. Nochtans is er ook een perfect onschuldige betekenis aan dat woord, toch is het niet opportuun om het te hebben. Vergelijk dat nu eens met 'slave', waar je misschien ook een andere betekenis dan de zwarte slaven kunt hangen, (dat was het punt van