808 State
Well-known member
Ja, het ligt voor een groot stuk aan de genen. Niet aan hun zwartheid. Niet aan hun "Keniaansheid".
Maar wat heeft dit te maken met je post over de wittemannenlcub die het wielrennen is, en het feit dat we "niet naar huidskleur mogen kijken om prestaties naar waarde te schatten"? Want het punt daar was dat het net die journalist was die dat deed, terwijl wij daarvoor heilige boontjes waren die daar niet eens naar keken. (tot je naar de bewijzen op de pagina's daarna gaat kijken, die zegt dat we eigenlijk wel al heel bevooroordeeld waren daarin)
Niemand heeft ooit gezegd dat genetica geen rol speelt. Wel dat 'zwart' geen genetisch profiel is maar een huidskleur en dat 'zwarten goede lopers zijn' dus nergens op slaat.
Misschien moet je eens de discussie teruglezen want dat is al de tiende keer dat ik dit onderstreep.
Tuurlijk ligt dat niet aan hun "Keniaansheid", een nationaliteit zegt niks en het schoffeert me dat je mij zo laag inschat.
Dus het feit dat ze zwart zijn heeft niks met genen te maken, dat is genoteerd.
Maar aangezien we hier weer de ridicule semantische toer beginnen op te gaan besluit ik van mij niet meer in deze discussie te mengen.