Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pogacar ook niet supercontent precies.
Straks nog een voetbalmatchke mss?Die was gewoon een danske aan het plaatsen toen hij langs de kant iemand hardstyle hoorde draaien.![]()
Straks nog een voetbalmatchke mss?

Relatief? Remco is de motor in de achtervolging en zat op een bepaald moment bijna 1 minuut achter op de achtervolgende groep en dan komt ie erbij en rijdt dan alles daar uit elkaar om nu met nog 2 anderen die geen 2x pech hebben gehad. Dan mag je gewoon zeggen dat hij bij de beste in koers was.
Edit : en Pogacar is gewoon een fenomeen
In 2023 8ste , vorig jaar 4de en nu 5de. Hij wordt ook nooit genoemd als verre outsider voor een podium terwijl hij nu derde jaar op rij top 10 rijdt waaronder 2x top 5De 5e op 6’30 …
Knap toch weer van Skuijns. Steengoede renner, die niet echt opvalt, omdat hij nu eenmaal geen winnaarstype is
Die heeft dus gewoon uitgereden en is 24ste geëindigd. Die heeft jaren bij Rusvelo gezeten en nu al 3 jaar bij een Portugese continentale ploegWaar komt die Nysh vandaan en hoe geraakt zo'n onbekende reus van 2m en 80kg plots met de beteren mee Mount Kigali over?![]()
De eerste keer dat Remco loste was blijkbaar door een afgebroken zadel (volgens zijn mechanicien). In ne put gereden.Remco is best of rest natuurlijk. Waar overigens niks mis mee is en gezien zijn pech zeker sterk.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat mocht zijn zadel niet losgestaan hebben hij mee was geweest op mount Kigali, maar goed ja altijd moeilijk te zeggen.
Waarom zou hij niet mee geweest zijn zonder zadelpech, ik ben er redelijk van overtuigd dat hij daar nooit lost als hij die pech niet heeft.Remco is best of rest natuurlijk. Waar overigens niks mis mee is en gezien zijn pech zeker sterk.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat mocht zijn zadel niet losgestaan hebben hij mee was geweest op mount Kigali, maar goed ja altijd moeilijk te zeggen.
Navenant ze met 3 vol aan het rijden waren in de achtervolging kwam er niks bij. Tegen een man die 100km voor het einde vertrok en nog een even een anker mee had.
Gewoon de verdiende winnaar met voorsprong.
De afstelling was volgens Remco anders waardoor zijn onderrug volledig verkrampte waardoor ie niet meer kon verder rijden volgens hemzelf. Eenmaal na de fietswissel was er niets meer aan de hand met zijn rug en kon ie weer vol gas geven. Was het iets mentaals of iets met de fiets, geen idee maar de fietswissel was noodzakelijk volgens RzmcoDe eerste keer dat Remco loste was blijkbaar door een afgebroken zadel (volgens zijn mechanicien). In ne put gereden.
Twee keer was volgens mij een 'slecht' gevoel op zijne reservefiets en hij wilde gewoon zijn beste exemplaar?
Maar dat stoppen was dan een beetje gek. Houdt er wel rekening mee: Er waren geen oortjes he.
Maar Remco zal het straks wel verduidelijken 'hoop ik'.
Nu goed, het heeft het eindresultaat niet echt veranderd.
Je rijdt kilometers rond met een zadel dat te laag staat... als je dan plots terug op de "correcte" hoogte gaat zitten voelt dat wel raar waarschijnlijk. Maar daar dan zo op liggen bonken leek mij ook niet slim... het is wel carbon, als dat goed vastgezet is gaat dat breken voor het zich verzet...“Zadel stond gewoon goed, dat is frustrerend”: mecanicien van Evenepoel over tweede - en dus onnodige - fietswissel
Wtf?
Ik heb het interview gemist. Het is etenstijd en ik kan het niet continue meer bekijken.De afstelling was volgens Remco anders waardoor zijn onderrug volledig verkrampte waardoor ie niet meer kon verder rijden volgens hemzelf. Eenmaal na de fietswissel was er niets meer aan de hand met zijn rug en kon ie weer vol gas geven. Was het iets mentaals of iets met de fiets, geen idee maar de fietswissel was noodzakelijk volgens Rzmco
Wut, da meende ni? Zoiets verzin je toch niet?Er zijn blijkbaar geen UCI punten verdiend omdat er te weinig aangekomen zijn![]()

Vorig jaar ook nog 5de in de OS. Steengoeie renner.In 2023 8ste , vorig jaar 4de en nu 5de. Hij wordt ook nooit genoemd als verre outsider voor een podium terwijl hij nu derde jaar op rij top 10 rijdt waaronder 2x top 5
30 renners hebben uitgereden met als grootste verrassing in de top 10 Eulalio op plaats 9
Die heeft dus gewoon uitgereden en is 24ste geëindigd. Die heeft jaren bij Rusvelo gezeten en nu al 3 jaar bij een Portugese continentale ploeg
Pogacar was gewoon de beste. Niets "samen met Evenepoel". Die was 2de beste.