Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En straks wordt het het winnende scenario, eentje dat ze niet hebben besproken.We hebben gisteren ook nog vijf tot tien scenario’s besproken," zegt Serge Pauwels.
Waarom rijden de Belgen altijd op kop, ieder WK opnieuw ?
om terug op 100km geïsoleerd te zitten , je bent van wilder en Benoot al kwijt
Vermeersch geraakt toch Kigali niet over die is speciaal mee om dit te doen.
En je bent nu eenmaal het hoogst gerankschikte land met een topfavoriet in je rangen. Niks doen is ook geen optie je wilt geen OS Tokio (vrouwen wegrit) scenario waar Nederland niks wilde doen en er een vroege vlcuhtster OS werd.
Slovenia doet toch gewoon hun kopwerk? Het is niet alsof wij alleen hier rondenlang op koo liggen sleuren?Wie weet heeft Vermeersch een topdag en kan hij vandaag een beetje verder dan normaal en Rijden ze Kigali niet supersnel op.
Natuurlijk moeten ze een beetje rijden maar ofwel (dat het net niet in beeld is) is het toeval maar de groentjes met de absoluut favoriet die ook mannen hebben die Kigali niet overkunnen doen toch een stuk minder op kop van peloton.
Slovenia doet toch gewoon hun kopwerk? Het is niet alsof wij alleen hier rondenlang op koo liggen sleuren?
Sinds Pogacar zijn plaspauze hield, reden ze even wat minder voor de rest echt wel hun deel van het kopwerk gedaan met oa Zumer.Ja maar niet in de mate dat Belgen deden
Ik denk het laatste uur dat Slovenië 1x op kop gezien heb , wel altijd mooi erachter
Sinds Pogacar zijn plaspauze hield, reden ze even wat minder voor de rest echt wel hun deel van het kopwerk gedaan met oa Zumer.

Dan zie ik andere beeldenIk heb ze letterlijk nog maar 2x op kop zien rijden , normaal kunnen ze percentages daarvan tonen .
Misschien bedriegt de televisiebeelden mij![]()