WK wielrennen 2025 - Rwanda

Wie wordt Wereldkampioen weg bij de vrouwen

• Pauline Ferrand-Prévot

Stemmen: 12 33,3%
  • Demi Vollering

Stemmen: 7 19,4%
  • Elisa Longo Borghini

Stemmen: 0 0,0%
  • Kimberley Le Court

Stemmen: 5 13,9%
  • Katarzyna Niewiadoma

Stemmen: 1 2,8%
  • Anna van der Breggen

• Marlen Reusser

• Liane Lippert

Stemmen: 0 0,0%
  • Een Belg !

Stemmen: 3 8,3%
  • Nog iemand anders

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36
Dit ziet er toch echt een parcours voor Van Aert en Van Der Poel uit, spijtig dat die niet meedoen. Met die kasseien en korte klimmen in de lokale ronden ziet het er toch niet echt een Remcoparcours uit. Pogacar kan hier in principe wel uit de voeten.

Dit ziet er toch echt een parcours voor Van Aert en Van Der Poel uit, spijtig dat die niet meedoen. Met die kasseien en korte klimmen in de lokale ronden ziet het er toch niet echt een Remcoparcours uit. Pogacar kan hier in principe wel uit de voeten.
Het aantal hoogtemeters liegt niet, VA en VDP kunnen dit wel aan in goede doen maar al die hoogtemeters als je 10kg meer weegt dan de rest maakt het moeilijk om te winnen tegen de lichtere coureurs. De Ronde van Vlaanderen heeft bvb. nog niet de helft hoogtemeters t.o.v. dit parcours. De hellingen in de RVV zijn nog kort genoeg om mee te kunnen met de meer explosieve klimmers (lees: Pogacar).
Daarom is het juist wel een Remco parcours imo, maar Pogacar maakt voor mij nog altijd iets meer kans.

Laatst bewerkt:
Spijtig, spijtig voor Widar. Zal wel een enorme ontgoocheling zijn. Niets aan te doen, ook dat is koers. Je bent nu eenmaal niet altijd top/blessurevrij op de belangrijkste afspraken.

Het aantal hoogtemeters liegt niet, VA en VDP kunnen dit wel aan in goede doen maar al die hoogtemeters als je 10kg meer weegt dan de rest maakt het moeilijk om te winnen tegen de lichtere coureurs. De Ronde van Vlaanderen heeft bvb. nog niet de helft hoogtemeters t.o.v. dit parcours. De hellingen in de RVV zijn nog kort genoeg om mee te kunnen met de meer explosieve klimmers (lees: Pogacar).
Daarom is het juist wel een Remco parcours imo, maar Pogacar maakt voor mij nog altijd iets meer kans.
Ja, dit dus. Die hoogtemeters zijn er echt veel te veel voor Mathieu.

Benieuwd hoe hard de (toekomstige) ploegbelangen gaan een rol spelen morgen en wat een Del Toro vermag, gaat een tof koerske rijden morgen lijkt me :coolbrows:

Laatst bewerkt:
Ik ga ervan uit dat Vollering gewoon al paar ronden geleden heeft gecommuniceerd dat ze gewoon niet goed genoeg was. Dan is de tactiek van Nederland op zich niet eens zo raar. Er zijn andere landen die een grotere fout hebben gemaakt denk ik.

En het is nog niet over voor Reusser en co. De kopgroep verliest toch snel tijd nu.

Terug
Bovenaan