WK wielrennen 2025 - Rwanda

Wie wordt Wereldkampioen weg bij de vrouwen

• Pauline Ferrand-Prévot

Stemmen: 12 33,3%
  • Demi Vollering

Stemmen: 7 19,4%
  • Elisa Longo Borghini

Stemmen: 0 0,0%
  • Kimberley Le Court

Stemmen: 5 13,9%
  • Katarzyna Niewiadoma

Stemmen: 1 2,8%
  • Anna van der Breggen

• Marlen Reusser

• Liane Lippert

Stemmen: 0 0,0%
  • Een Belg !

Stemmen: 3 8,3%
  • Nog iemand anders

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36
Was t een slimme koers van sommigen nee maar ik heb wel genoten moet ik zeggen.

Mooi en terecht podium ook.

Onafhankelijk de vrouwen, belgen moeten toch echt vermijden om te vroeg de koers te dragen morgen, je hebt hier geen 3-4 cartouchen als kopman lijkt me :unsure:

Echt die dames, man toch. Kunt ge toch niet naar kijken.
Tactisch was het natuurlijk een rommeltje maar ik heb meer genoten van deze koers dan van de zoveelste solo van 50km van Pogacar of door 1 van de andere topfavorieten.

Ik vond het net heel leuk om te volgen, spannend tot het eind en ik kan een verrassing ook wel eens smaken.

Prachtig toch voor haar? Van nobele (relatief) onbekende met een pispreeke naar een bekende renster met opgewaardeerd contractverlengingske. :tongue:

Ik vermoed echt dat die haar contract die waanzinnig zal verhoogd worden.
Iedereen ziet wat ze al deed en hoe ze deze koers won. Je moet hem nog altijd winnen, maar goed.

De favorieten gewoon niet goed genoeg of niet durven koersen, zoals wel vaker gebeurt bij de vrouwen.
En dan krijg je een situatie zoals deze natuurlijk.

Ook wel opmerkelijk dat LtD over geld sprak. Precies of dit is niet gebruikelijk bij de vrouwen. Ik hoop van wel, want anders verklaart ook dit wel veel.

Dat is een hele korte inloop periode meteen officele start En meteen ook al de eerste geloste dat duurde lang.

En UAE stuurt al meteen een mannetje vooruit :oi22:

Fransen gaan weer super aggresief rijden. Hebben dat nog gedaan bv in Wollongon. Die Voeckler geeft er graag lappen op met zijn ploeg.

Lossen nu wel Alaphilippe al die daar straks een snokje gaf lol

Dat WK bij de vrouwen :laugh: Dat kan toch ook enkel en alleen bij hen gebeuren hè, da's nu al zeker de derde grote koers die op zo'n manier naar een vluchtster gaat de voorbije jaren.

Terug
Bovenaan