WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Wat een verschrikkelijk triestig koersgedrag van dat vijftal achtervolgers zeg :laugh: Ik heb bijna mijn TV uitgezet uit irritatie. Echt onbegrijpelijk.

5 minuten deftig samenwerken en ze hadden die Laurance zo te pakken.

G2 syndroom dit. Ongelofelijk wat een tactisch gedrocht dit WK. Van iedereen (buiten de Fransen al deed Gautherat er ook wel alles aan om het te verpesten)

Ook van de Belgen natuurlijk, maar nu gaat José doen alsof hij het allemaal wist. De man heeft 10x herhaalt dat die kopgroep geen kans had (wat natuurlijk complete zever was).

G2 syndroom dit. Ongelofelijk wat een tactisch gedrocht dit WK. Van iedereen (buiten de Fransen al deed Gautherat er ook wel alles aan om het te verpesten)

Ook van de Belgen natuurlijk, maar nu gaat José doen alsof hij het allemaal wist. De man heeft 10x herhaalt dat die kopgroep geen kans had (wat natuurlijk complete zever was).
Idd ik had gelijk

Dringend tijd om José zijn plaats in te nemen

Matthieu zou beter de MTB aan de haak hangen. Da's niks zunne :laugh:
Pech natuurlijk. Kan allerlei redenen hebben en iedereen kan het voorhebben.

Als hij zich zwaar zou geblesseerd hebben dan zou je u de vraag wel kunnen stellen. Want dan is het al de tweede maal dat hij een zware blessure oploopt voor een discipline die hij meedoet voor de fun.
Maar het lijkt allemaal nog wel mee te vallen.

Terug
Bovenaan