WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Evenepoel op schema nog altijd. Wel slecht camera werk zeg kijk dan toch vooruit zodat we zien waar hij naar toe rijd nu zagen we het tussenpunt pas 2" voor hij er was

Iedereen die afgelopen weekend tot het gaatje is gegaan stelt precies teleur.

Heel verbaasd moeten we daar niet over zijn, denk ik. Krijg al een beetje een flashback naar die befaamde rit in de Tirreno...

Hopelijk krijgen we nog een mooie tweestrijd tussen Remco en Ganna waarbij de laatste klim bepalend zal zijn :)

Ma jongens, ik schatte Tarling gigantisch hoog in na zijn juniorenperiode en was heel blij (voor Segaert) dat die niet ging meedoen aan de beloftentijdrit, maar dit is toch ook wel veel boven mijn verwachtingen. Gestoord niveau voor iemand van zijn leeftijd. Zelden (nooit?) gezien.

Tarling for gold !! :D Go for it.

Iedereen die afgelopen weekend tot het gaatje is gegaan stelt precies teleur.
Het WK op de weg was heel zwaar. Remco heeft ook toegegeven dat hij eigenlijk niet voluit is gegaan omdat zijn winstkansen op het parkoers miniem waren en dat hij eerder mikte op het podium in de tijdrit. Achteraf praten is natuurlijk altijd gemakkelijk maar de benen zullen spreken. We zullen wel zien wie straks op het podium staat.

Ma jongens, ik schatte Tarling gigantisch hoog in na zijn juniorenperiode en was heel blij (voor Segaert) dat die niet ging meedoen aan de beloftentijdrit, maar dit is toch ook wel veel boven mijn verwachtingen. Gestoord niveau voor iemand van zijn leeftijd. Zelden (nooit?) gezien.

Evenepoel als neo (19 jaar) 2e in de tijdrit op het WK na Dennis

Ganna heeft Vine opgegeten en nu gaat Evenepoel even Thomas opeten. Gaan elkaar straks ook tegenkomen in de Vuelta normaal.

Tarling niet meer uitgelopen in het laatste deel van de tijdrit, zal 3e worden normaal gezien.

Van Aert op zich niet super slecht gereden, maar ver af van de medailles.

Amai, straf van Tarling ze. Hier meteen podium rijden... benieuwd hoeveel tijd hij uiteindelijk zal toegeven, maar veel zal het niet zijn.

Terug
Bovenaan