Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen die afgelopen weekend tot het gaatje is gegaan stelt precies teleur.
Iedereen die afgelopen weekend tot het gaatje is gegaan stelt precies teleur.

Go for it.Het WK op de weg was heel zwaar. Remco heeft ook toegegeven dat hij eigenlijk niet voluit is gegaan omdat zijn winstkansen op het parkoers miniem waren en dat hij eerder mikte op het podium in de tijdrit. Achteraf praten is natuurlijk altijd gemakkelijk maar de benen zullen spreken. We zullen wel zien wie straks op het podium staat.Iedereen die afgelopen weekend tot het gaatje is gegaan stelt precies teleur.
Ma jongens, ik schatte Tarling gigantisch hoog in na zijn juniorenperiode en was heel blij (voor Segaert) dat die niet ging meedoen aan de beloftentijdrit, maar dit is toch ook wel veel boven mijn verwachtingen. Gestoord niveau voor iemand van zijn leeftijd. Zelden (nooit?) gezien.
Of OSHeel verbaasd moeten we daar niet over zijn, denk ik. Krijg al een beetje een flashback naar die befaamde rit in de Tirreno...
Hopelijk krijgen we nog een mooie tweestrijd tussen Remco en Ganna waarbij de laatste klim bepalend zal zijn![]()
Evenepoel als neo (19 jaar) 2e in de tijdrit op het WK na Dennis
Ganna en Remco zijn ontzettend dicht bij elkaar. Proberen timen in een bocht en zo lijkt het toch.