WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Sagan mag blijkbaar ook op dezelfde rij als Pidcock en MVDP , maar ik weet niet waarom ?
Heeft die al MTB koersen gereden , want hij staat toch niet top 20 in de uci ranking vermoed ik.

M'enfin, waarom doet die Poolse trut dat daar nog? Zorgt er gewoon eigenhandig voor dat Kopecky "maar" brons pakt ipv zilver en had zelf niks meer te winnen.
Ik snap dit niet. Je wilt toch winnen tegen tegenstanders die moeite doen? En niet een tegenstand die je zilver laat pakken.

Of mis ik iets?
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik er niets van ken. Op het journaal zeiden ze exact hetzelfde en ik maakte mij ook die bedenking.

Nee je hebt gelijk imo. Die rijdt evengoed voor haar plaats moest het niet Kopecky maar een buitenlandse geweest zijn dan was er op het journaal niet over gerept... .

Ik vind het wel wat dubbel. Dit lijkt echt op de regels last-minute aanpassen om bepaalde renners te bevoordelen.
Is ook mijn gedacht erover.
Het is duidelijk dat men gewoon niet wil dat de WK op de weg achteraan moet starten, ookal omdat hij gewoon zelfs zonder wedstrijden te rijden beter is dan een heel aantal mannen die puur naar huur komen om te MTB’n. Ze doen dit om te pleasen.
Maar regels zijn regels en zo last-minute die aanpassen is toch wat wrang. Zelfs al is het voor MVDP.
Ik sluit ook niet uit dat er wat externe druk is uitgeoefend om tot deze beslissing te komen.

Al zal het natuurlijk nu wel een eerlijkere strijd opleveren.

:eek: wat een blok die Hasani op een gewone fiets zelfs geen opzet stuurtje die gaat afzien

EDIT: had me wat mispakt de tijd van de Tissot website zijn natuurlijk in lokale tijd. Duurt dus nog een tijdje eer er grote namen aankomen.

Tja Van Aert, eigenlijk al heel het jaar het gevoel dat zijn tijdrit niet super is. Hopelijk goed ingedeeld.

Tarling bewijst nog maar eens hoe abnormaal goed die is (viel in Wallonië wel een beetje stuk aan het einde van de langere tijdrit daar).

Tja Van Aert, eigenlijk al heel het jaar het gevoel dat zijn tijdrit niet super is. Hopelijk goed ingedeeld.

Tarling bewijst nog maar eens hoe abnormaal goed die is (viel in Wallonië wel een beetje stuk aan het einde van de langere tijdrit daar).

In Tour was hij goed na de G2 maar in Zwitserland was het inderdaad wel minder moest er daar telkens toch een paar voorlaten. Nieuwe houding misschien die hem parten speelt, zou niet mogen natuurlijk.

In Tour was hij goed na de G2 maar in Zwitserland was het inderdaad wel minder moest er daar telkens toch een paar voorlaten. Nieuwe houding misschien die hem parten speelt, zou niet mogen natuurlijk.

Mja die Tourtijdrit zo na 2 weken heeft toch meer met vorm/benen te maken dan met tijdrijden, plus was sowieso al geen gewone tijdrit met die beklimming.

Maar inderdaad, ik heb ook al een paar keer gelezen over die nieuwe positie (heeft te maken met de versoepelde regelgeving) en je kan toch moeilijk zeggen dat het tot nog toe een succes is gebleken. Nu wie weet spreek ik volledig voor mijn beurt en is Wout gewoon (hopelijk) perfect aan het indelen. Uiteindelijk is het gewoon Tarling die heel veel voor ligt.

Remco zie ik ze eigenlijk allemaal wegblazen. Alé misschien is het gewoon hoop, 't is tijd voor een gouden medaille voor België.

Ge ziet toch bij andere renners dat er verschillende pacing plannetjes zijn. Gee een veel sneller 2e deel bijvoorbeeld, ook Craddock. Van Aert zal misschien ook wel wat rustiger vertrokken zijn.

Ge ziet toch bij andere renners dat er verschillende pacing plannetjes zijn. Gee een veel sneller 2e deel bijvoorbeeld, ook Craddock. Van Aert zal misschien ook wel wat rustiger vertrokken zijn.

Pacing plan tjah 34" goed maken op Ganna dan moet je pacing plan toch echt wel fenomenaal zijn.

Ik maak me wel wat zorgen bij Evenepoel met dat zwenken in de wind, tegenwind speelt hem parten precies.

Terug
Bovenaan