Wist je dat - nutteloze (of juist nuttige) weetjes

@zwarten Je kan maar 1 keer geboren worden.

Het is niet omdat je in Iran geboren wordt en nadien naar Nederland komt (en de Nederlandse nationaliteit verkrijgt) dat je ineens in het geboorteregister van Nederland staat.
Mja je hebt gelijk. Nederland heeft zijn zaakjes op orde maar wat dan met een Engeland? Die hebben geen bevolkingsregister en tellen om de 4 jaar. Ik denk toch dat we wel wat afwijken van die 8 miljard.

Liefst 622 miljoen euro ligt te "slapen" op rekeningen in België

Wil je nakijken of je slapende tegoeden hebt op jouw naam?

1) Ga naar myminfin.be
2) Scroll na inloggen naar beneden tot de rubriek “Mijn betalingen en teruggaven.”
3) Klik op “Mijn slapende tegoeden raadplegen.”

Liefst 622 miljoen euro ligt te "slapen" op rekeningen in België

Wil je nakijken of je slapende tegoeden hebt op jouw naam?

1) Ga naar myminfin.be
2) Scroll na inloggen naar beneden tot de rubriek “Mijn betalingen en teruggaven.”
3) Klik op “Mijn slapende tegoeden raadplegen.”
150€ hiermee gevonden, thanks !!
De vrouw straks ook eens laten checken.

Ook eens ingelogd, helaas geen slapende tegoeden.
Maar bij onroerende goederen, stond wel een andere verassing die ik vergeten was. (Snap zelf niet hoe dat kan)

Bon, zal ik het als vrouw maar zeggen zeker: ik heb nog nooit ene laten vechten met mijn amandelen dus de "zachte kneuzing" zal dan alvast ontbreken.
Ook nog nooit haar van tussen mijn tanden mogen plukken dus....

Geen feit, wel broodje aap. 😝

Bon, zal ik het als vrouw maar zeggen zeker: ik heb nog nooit ene laten vechten met mijn amandelen dus de "zachte kneuzing" zal dan alvast ontbreken.

Kweenie...
https://www.health.com/condition/oral-health/palatal-petechiae-can-dentists-tell-oral-sex

Palatal petechiae may occur if a person is sexually active and engages in oral sex.

Additionally, Wolff said that dentists see palatal petechiae "periodically," although it's not overly common. (Still, that shouldn't stop you from attending routine dental appointments.)

En mijn vriendin had eens last van haar amandelen en dan zei haar tandarts dat het kon komen door orale seks. Zal idd ook afhankelijk zijn van hoe diep het gaat.

Een Dumpertfilmpje is nu ook niet de beste bron... Toch echt serieus mijn twijfels. Als je het echt een uur voordoen hebt gedaan, oké, maar pakweg een dag?
https://www.medicinenet.com/does_oral_sex_cause_palatal_petechiae/article.htm

nope...

How is patatal petechiae treated?

Submucosal bleeding caused by irrumation of the palate heals in less than 7-14 days. Therefore, there is no need to treat the palatal lesion. The lesions could come back after new instances of receptive oral sex.

To avoid the future development of petechiae and purpura associated with fellatio, the person must understand the cause of the oral lesions.

i call plausible... (precies een xxx mythbuster aflevering)

Was jij ook niet degene die niet zo into oraal was?
Dus misschien zijn er wel andere personen die een beter oordeel kunnen vellen. 😛

Amerikaanse tv-programma's en films worden bij ons in Europa gemiddeld 4% sneller uitgezonden op tv dan in de de VS.

1 minuut beeld in de VS is hier dus 57,5 seconden. Bij een uitzending van een half uur wordt dat dus al een verschil van bijna anderhalve minuut.

Dit komt omdat de VS een andere beeldfrequentie gebruikt dan Europa met een verschillend aantal frames per seconde. Als men de beelden op Europese televisie wil uitzenden, moeten de beelden dus lichtjes versneld worden.

Streamingdiensten gebruiken doorgaans wel de originele Amerikaanse beelden (en bijhorende snelheden). Het is niet zo opvallend, maar het stemgeluid van een serie die op reguliere tv wordt uitgezonden kan dus "hoger" klinken dan diezelfde serie wanneer ze op Netflix bekeken wordt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan