SDB
Member
Ja inderdaad kijken we er nu op terug is het een fout, maar in die tijd was netflix nog niet echt een groot bedrijf en bestond streaming nog niet. Moest je meer willen weten is deze video handigand what a mistake it was...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja inderdaad kijken we er nu op terug is het een fout, maar in die tijd was netflix nog niet echt een groot bedrijf en bestond streaming nog niet. Moest je meer willen weten is deze video handigand what a mistake it was...

Haha nog niet van gehoord.En de schande is helemaal full circle, nu dat Netflix een sitcom heeft gemaakt over de laatste Blockbuster, om die (terecht, want slecht) te cancellen na 1 seizoen
![]()
Blockbuster (TV series) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org

Ik zie eigenlijk liever dat klungelige dan dat gecorrigeerde. Het heeft iets kunstig ten opzichte van dat steriele.Ben jij ook iemand die lelijke aantekeningen maakt op screenshots? Vanaf vandaag niet meer! Maak uw cirkel, rechthoek, ovaal, pijl, ster, hart, etc en blijf direct na de vorm te stoppen op het scherm drukken.
iOS of Android zal er een mooie figuur van maken.
Voorbeeld:
Bekijk bijlage 18890
Er is een heel businessmodel om alcohol te verkopen aan mensen op vluchten van/naar UAE exact om die reden. Dat zijn zowat de enige aankomende passagiers die nog op de luchthaven alcohol kopen.
Volgens deze man hier, ben je zelfs "pakbaar" als in je in de UAE land met alcohol, medicijnen (dafalgan) in je bloed ! En hangt daar zware straffen aan vast.
Damn. Toch maar eventjes 2 keer denken als je naar daar gaat, en denkt tijdens de vlucht pijnstillertje te nemen of biertje te drinken.
Ik dacht dat al lang officieel was?Niet langer een mythe: veenbessen helpen echt om blaasontsteking te voorkomen
![]()
Niet langer een mythe: veenbessen helpen echt om blaasontsteking te voorkomen | VRT NWS Nieuws
Veenbessen kunnen wel degelijk helpen om een blaasontsteking te voorkomen. Dat blijkt uit een grote studie van Australische wetenschappers. Bij vrouwen die regelmatig een blaasontsteking hebben, kunnen veenbessen het risico op een infectie met een kwart doen dalen, bij kinderen met de helft. Het...www.vrt.be

Das toch meer moeite om dat etiket in de zij te vinden dan dat in de nek?Iedereen weet dat in t-shirts en truien het etiketje achteraan in de nek zit. Daar kijk je dus ook naar wanneer je een t-shirt juist wil aandoen. Een week geleden besefte ik echter dat je niet eens naar dat neketiket moet zoeken. De meeste t-shirts en truien hebben ook een etiket beneden in de zij... en dat zit altijd links!
Als je het T-shirt al aan hebt in ieder geval niet..Das toch meer moeite om dat etiket in de zij te vinden dan dat in de nek?
Toch wel? Ge plooit de nek om: zie je een etiket dan heb je hem achterstevoren aan, zie je niks heb je hem juist aan.Als je het T-shirt al aan hebt in ieder geval niet..
Wist je dat bij de meeste shirts de kraag vooraan lager uitgesneden is?Iedereen weet dat in t-shirts en truien het etiketje achteraan in de nek zit. Daar kijk je dus ook naar wanneer je een t-shirt juist wil aandoen. Een week geleden besefte ik echter dat je niet eens naar dat neketiket moet zoeken. De meeste t-shirts en truien hebben ook een etiket beneden in de zij... en dat zit altijd links!

Niet als je bezig bent om het aan te doen. Je begint onderaan dus ziet dat etiketje in de zij. Ik kijk daar ook altijd naar.Das toch meer moeite om dat etiket in de zij te vinden dan dat in de nek?
enkel bij V-necks he.Wist je dat bij de meeste shirts de kraag vooraan lager uitgesneden is?![]()
Zeker van?enkel bij V-necks he.
Als je een gewone T-shirt (zo'n crew neck dus) omgekeerd aandoet voel je dat volgens mij toch direct omdat die kraag tegen je hals zit.Zeker van?
Als ik mijn shirts plat leg zie ik toch dat de voorkant lager uitgesneden is, ook bij crew-necks.