Where the trailer lies: de grote trailerthread

Waw dat ziet er belachelijk uit.
Belachelijk zou ik het nog niet noemen.
Maar het is wel weer duidelijk dat men steeds voor meer en harder gaat bij een sequel.
Nog een paar films afwachten en je ziet plots Vin Diesel met zijne gepimpte mustang tussen Godzilla zijn benen scheuren
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Belachelijk zou ik het nog niet noemen.
Maar het is wel weer duidelijk dat men steeds voor meer en harder gaat bij een sequel.
Nog een paar films afwachten en je ziet plots Vin Diesel met zijne gepimpte mustang tussen Godzilla zijn benen scheuren
Ik vind dat eindschot waar Godzilla en Kong aan het rennen zijn alsof ze de nieuwe Titanic Team-Up zijn van DMarvelC zelfs echt het belachelijke voorbij.
cf958754196f343690775c641859e95c
 
Trailer komt volgende week uit, maar wel getriggered door Civil War van Alex Garland (A24).

The story takes place in the United States in the not-so-distant future and has been dubbed a combination road movie, satirical war film and elevated shooter.


first-poster-alex-garlands-civil-war.jpg
 

Lijkt me moeilijk maar hopelijk haalt het het niveau van Band of Brothers. 🤞
Ook wel benieuwd! The Pacific vond ik eigenlijk nog straffer dan Band of Brothers, maar BoB brengt iedere keer wel "warm fuzzy feelings" met zich mee. Wat de gruwelen van WOII betreft kan wellicht weinig tippen aan Come and See, maar als Masters of the Air in dezelfde lijn ligt als BoB en TP wordt dat een memorabele ervaring. Intussen ben ik me wel wat aan het inlezen over de luchtcampagnes van de geallieerden tijdens WOII.
 
Terug
Bovenaan