Where the trailer lies: de grote trailerthread

Het jeukt nu wel om het boek te gaan halen. Bij Standaard boekhandel komt de filmversie trouwens met een gratis filmticket
Ik ben het boek voor de tweede keer aan het lezen. Heeft toch wel zijn meerwaarde, dat herlezen. Er blijft wat meer hangen en ik vind hem nu beklijvener dan de eerste keer, misschien omdat ik nadien het boek van Van Goethem heb gelezen en ook andere zaken over individuele verantwoordelijkheid en schuldverzuim in de context van WO II.
 






de nieuwe van Jeff Nichols (finally!)




Erhz... Nathan Fielder, Emma Stone, Benny Safdie en A24? YES PLEASE!


Sorry voor trailer spam, ben paar weken weg geweest en ben mijn nieuwsfeed aant achternahollen. 😅
 
Jason Statham
is
the beekeper


Revenge flicks zijn echt al the range tegenwoordig. Na John Wick net nog die Muzzle en The Equalizer. Basically eender welke film met Neeson, Statham, Reeves, Butler, en dan hebt ge er nog nen hoop die het part-time doen. Hoeveel van die gasten hebben we nog nodig mannen? 😅
 
Laatste seizoen in twee delen (ondertussen weten we dat haar verhaal is afgesloten, vraag me af of dat aan bod komt, zal wss enkel in tekst zijn):
 
Na X en Pearl;


Hiervoor reeds aangehaald; Fielder, Stone, Safdie en A24, nu full trailer! YES PLEASE :p
 
Terug
Bovenaan