Where the trailer lies: de grote trailerthread

Deze wakkert mijn Megas Alexandros-fascinatie aan, maar ik vrees dat dit een beetje teveel Hollywoodglamour zal zijn. Ze zouden daar een serie over moeten maken met de kwaliteit die HBO's Rome ons bracht: heel authentiek en onverbloemd, geen flitsende en overbodige CGI en de kijkers aanzettend op een blijvende liefde voor de geschiedenis. Alalalalai!

 
@Avondland Ik denk dat het een degelijke poging zal zijn. Maar afgaande op de andere Netflix docu's is de trailer spectaculairder dan het echte product. Het zijn weeral 80% talking heads en dan veel herhaalde shots zoals je gewoon bent van een typische History Channel productie. Niettemin zal dit denk ik "het beste" zijn als je niet enkel potten en ruïnes wil zien en een archeoloog die zoals Arnout Hauben exclameert "kan je je voorstellen dat hij hier stond?"
 
@Avondland Ik denk dat het een degelijke poging zal zijn. Maar afgaande op de andere Netflix docu's is de trailer spectaculairder dan het echte product. Het zijn weeral 80% talking heads en dan veel herhaalde shots zoals je gewoon bent van een typische History Channel productie. Niettemin zal dit denk ik "het beste" zijn als je niet enkel potten en ruïnes wil zien en een archeoloog die zoals Arnout Hauben exclameert "kan je je voorstellen dat hij hier stond?"
In alle eerlijkheid vond ik Rise of Empire: Ottomans op Netflix best wel goed en spannend, dus ik ga het sowieso wel een kans geven. Maar toch: een HBO-Rome-versie van het Alexanderepos zou dat grandioos kunnen overtreffen.

En ik stond zelf in Persepolis, ik kan die exclamatie zeer grondig onderschrijven.
 
Shogun - Red Band trailer (vanaf 27 februari op Disney+)
GAEcRDMagAAM-O2
 
Waarom suckt dat?

Trailer ook gezien. Ziet er helemaal m'n ding uit. Can't wait.
Denk een half jaar geleden verscheen op instagram ineens een stukje raw footage (zo met gsm opgenome) (uiteraard van de film) dat Jake gewicht aan het doen was en dat die ineens Dana en iemand een bitchslap gaf. Iedereen dacht dat IRL Jake ook ging vechten zoals die Logan XD
 
Ik weet niet of je ooit UFC hebt gekeken maar daar zie je wat voor iemand hij is.
Ik volg UFC. 't Is een blaas, ja. Maar speelt imo de ideale rol. Benieuwd of hij kan acteren.

Denk een half jaar geleden verscheen op instagram ineens een stukje raw footage (zo met gsm opgenome) (uiteraard van de film) dat Jake gewicht aan het doen was en dat die ineens Dana en iemand een bitchslap gaf. Iedereen dacht dat IRL Jake ook ging vechten zoals die Logan XD
Haha. Wel schoon afgetraind onzen Jake.
 
Ik kijk geen UFC maar als ik je over hem bezig hoor denk ik niet dat die speelt. Elke keer die het nieuws haalt is het uiterst negatief. Onlangs nog toen die mee die race riots op gang trok in ierland. Dat is gewoon een racistische eikel en 1st class dickhead in het echte leven dus als hij dat in UFC ook is dan lijkt me dat niet zomaar een rolletje.

but never mind all that cuz;
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk geen UFC maar als ik je over hem bezig hoor denk ik niet dat die speelt. Elke keer die het nieuws haalt is het uiterst negatief. Onlangs nog toen die mee die race riots op gang trok in ierland. Dat is gewoon een racistische eikel en 1st class dickhead in het echte leven dus als hij dat in UFC ook is dan lijkt me dat niet zomaar een rolletje.
Ideaal voor die rol!
 
Terug
Bovenaan