Fictie Podcast We're Alive: A story about survival

Insaner

Member
Dit is echt een aanrader voor iedereen die een full cast audio drama wil ervaren.
Spanning en drama gegarandeerd in dit meeslepend verhaal over een groep mensen die proberen te overleven in een zombie apocalypse.
Ondertussen al meer dan 200 miljoen keer gedownload en ik denk al meer dan 10 geleden dat het eerste seizoen uitkwam en recentelijk nog geupdate met een volledig extra storyline.

Zelfs al ben je niet echt een zombiefanaat, kan ik deze echt warm aanbevelen. Let wel, er zijn geen wekelijkse of maandelijkse releases, enkel als er een nieuw seizoen uitkomt.

Website: https://www.werealive.com/
Beschikbaar op alle mogelijke manieren.

Enkel beschikbaar in het Engels.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hawk
Echt wel een geweldige audio drama reeks.
Ondertussen al een paar keer geluisterd. Echt heel veel oog voor detail.

Na het luisteren van deze heb ik nooit meer eentje gevonden van hetzelfde niveau.
 
Nu ik klaar ben met "The History of Rome" wou ik eens iets anders beluisteren voor ik verder ga met "Revolutions".

Ik zit nu aan de derde aflevering. Bedankt voor de tip!
 
Blij te horen dat jullie er evenzeer van kunnen genieten!

Heb er nog enkele in de audiodrama categorie, ik post die na het weekend ook eens. Een ervan is van dezelfde hoogstaande kwaliteit maat speelt zich af binnen het Star Trek universum.
 
Heb er nog enkele in de audiodrama categorie, ik post die na het weekend ook eens. Een ervan is van dezelfde hoogstaande kwaliteit maat speelt zich af binnen het Star Trek universum.

Ik kijk er naar uit om nog enkele audiodrama te leren kennen. Na We're alive heb ik niets meer gevonden van die kwaliteit eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan