Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol niet echt.
Ik had ook liever een andere kleur maar deze was in stock. Al vind ik dat wel iets hebben dat satine zwart.
xpel is een doorzichtige protective wrap, kan je dus voor zover ik weet enkel in glanzend of matte finish hebbenAls je laat wrappen kan dat toch in elke kleur…
Ondertussen is er ook een gekleurde xpel folie (ik vermoed nog duurder)xpel is een doorzichtige protective wrap, kan je dus voor zover ik weet enkel in glanzend of matte finish hebben
Kende ik nog niet, maar is niet van xpel.Ondertussen is er ook een gekleurde xpel folie (ik vermoed nog duurder)
![]()
BC Signature - GSWF Colored PPF Wrap
De toekomst van Carwrapping, alle voordelen van PPF gecomineerd met gekleurde folies.www.bcsignature.be

boomheadshot is that you?Spijtig dat ge voor een BMW heb gekozen, die hebben veel mankementen die ze delen met Audi en Mercedes.

boomheadshot is that you?![]()

Welke mankementen zijn dat dan?Verander uw vraag naar "welke mankementen zijn dat dan?" aub.
Ik bouw op naar een flauwe grap maar het is zondag en dan werkt mijn brein nog minder dan normaal.
Welke mankementen zijn dat dan?
Ha ha haha!!Pinkers die bij momenten niet werken, een magnetiserende voorbumper waardoor ge heel dicht op uw voorganger zit en een onweerstaanbare neiging om op de meest random momenten uw vinger op te steken naar de eerste de beste persoon die ge ziet en naar u kijkt!
Tis zondag ok?!Merci Musk voor mee te spelen btw.

Dan heb ik een rariteit want nooit last van gehad.Pinkers die bij momenten niet werken, een magnetiserende voorbumper waardoor ge heel dicht op uw voorganger zit en een onweerstaanbare neiging om op de meest random momenten uw vinger op te steken naar de eerste de beste persoon die ge ziet en naar u kijkt!
Tis zondag ok?!Merci Musk voor mee te spelen btw.
Idd, hier was iemand met een Mercedes dat een nieuwe auto wilde kopen, want zijn dure reparatie garantie was voorbij en had meer dan 20000euro kosten gehad.Spijtig dat ge voor een BMW heb gekozen, die hebben veel mankementen die ze delen met Audi en Mercedes.
Er zijn ook wraps in normale kleuren die u waarschijnlijk nog nooit zijn opgevallen heIk ben ook niet zo voor wraps, nog nooit eentje gezien die ik mooi vind. Die matte finish mankeert toch telkens iets en uiteindelijk betaal je dan veel geld om uw wagen er ordinair uit te laten zien. En om een écht goeie wrap te hebben betaal je gewoon ongeooflijk veel geld. Bestel dan gewoon een lekkere kleur bij de dealer voor de helft van de prijs denk ik dan...
Ik heb al eens een heel coole cel shaded wrap gezien, maar om daar 24/7 mee rond te rijden is ook wat bonkers. Een matgroene defender vond ik ook geslaagd uitzien. Matzwart gaat helaas ook vaak gepaard met een kerel met petje/marcelleke/armani exchange tshirtjes en Balnciaga schoenen enzo.
Maar bon, als je dat mooi vind moet je het gewoon pakken.
. Oh jawel, ma die zijn dan écht heel duur altijd maar ook wel vaak zo een net-niet kleur. Het is moeilijk om een kleur echt te doen slagen buiten de OEM kleurtjes imo. Maar dat is ook wel een pet peeve van mij, toegegeven.Er zijn ook wraps in normale kleuren die u waarschijnlijk nog nooit zijn opgevallen he.
Voorbeeldje:
Toevallig stond vandaag deze hier in de buurt:Oh jawel, ma die zijn dan écht heel duur altijd maar ook wel vaak zo een net-niet kleur. Het is moeilijk om een kleur echt te doen slagen buiten de OEM kleurtjes imo. Maar dat is ook wel een pet peeve van mij, toegegeven.