Welke wagen heb jij? Post your pics!

lol niet echt.
Ik had ook liever een andere kleur maar deze was in stock. Al vind ik dat wel iets hebben dat satine zwart.

Laatst bewerkt:
Zo een folie van 5k zullen ze toch ook maar weinig op een “gezinswagen” aanbrengen denk ik dan.

Ik ben ook niet zo voor wraps, nog nooit eentje gezien die ik mooi vind. Die matte finish mankeert toch telkens iets en uiteindelijk betaal je dan veel geld om uw wagen er ordinair uit te laten zien. En om een écht goeie wrap te hebben betaal je gewoon ongeooflijk veel geld. Bestel dan gewoon een lekkere kleur bij de dealer voor de helft van de prijs denk ik dan...

Ik heb al eens een heel coole cel shaded wrap gezien, maar om daar 24/7 mee rond te rijden is ook wat bonkers. Een matgroene defender vond ik ook geslaagd uitzien. Matzwart gaat helaas ook vaak gepaard met een kerel met petje/marcelleke/armani exchange tshirtjes en Balnciaga schoenen enzo. :unsure:

Maar bon, als je dat mooi vind moet je het gewoon pakken.

Spijtig dat ge voor een BMW heb gekozen, die hebben veel mankementen die ze delen met Audi en Mercedes.

Welke mankementen zijn dat dan?

Pinkers die bij momenten niet werken, een magnetiserende voorbumper waardoor ge heel dicht op uw voorganger zit en een onweerstaanbare neiging om op de meest random momenten uw vinger op te steken naar de eerste de beste persoon die ge ziet en naar u kijkt!

:unsure:
Tis zondag ok?!
Merci Musk voor mee te spelen btw.

Pinkers die bij momenten niet werken, een magnetiserende voorbumper waardoor ge heel dicht op uw voorganger zit en een onweerstaanbare neiging om op de meest random momenten uw vinger op te steken naar de eerste de beste persoon die ge ziet en naar u kijkt!

Tis zondag ok?!
Ha ha haha!!

Tis zondag ok?!
Dan heb ik een rariteit want nooit last van gehad.

Spijtig dat ge voor een BMW heb gekozen, die hebben veel mankementen die ze delen met Audi en Mercedes.
Idd, hier was iemand met een Mercedes dat een nieuwe auto wilde kopen, want zijn dure reparatie garantie was voorbij en had meer dan 20000euro kosten gehad.

I.p.v. jullie religie aan te vallen, zal ik misschien nog even verduidelijken dat ik niet meteen een wrap zal plaatsen op blindgeloof. Had ik 5k in de schuif om meteen uit te geven, ging dat naar iets nuttiger zoals een laptop + monitor om mijn feitelijke werkomgeving te verbeteren en niet naar een estetische ingreep.
De wrap gaat er wel komen, vandaar dat ik het hier vermelde echter niet meteen. Ik had een tegenbeweging dat een Trumpralie doet verbleken echter niet verwacht, vandaar de beperkte uitleg.

Anyhow:
  1. iX3 SUV zwart omdat het de enigste impressive full-option stockwagen was dat recent beschikbaar was. Stock Tesla Y vond ik niet en idem met Q4 e-tron. Voor zover ik weet bestaat er nog geen break BEV (al komt er wel een A6 Avant-achtig iets af) en ik ga niet wachten tot de laatste moment om mijn keuze te maken.
    1. Ik heb de wagen binnen een kleine twee maand nodig en niet binnen een jaar. Ik heb mijn ontslag deze week gegeven en ik start namelijk als zelfstandige op 1 augustus.
    2. SUV omdat, nogmaals, er geen BEV breaks zijn, en een SUV is dan de beste optie als ik iets praktischer wil. En ja dat is van belang want:
      1. We gaan binnenkort verbouwen
      2. Het is gemakkelijk om dochter in en uit de autostoel te halen
      3. Vrouw vind die ook fijner
  2. Het hoeft niet perse XPEL te zijn, maar dat SATIN afwerking sprak me wel aan. Het is dus niet matte, althanks het ziet er zo niet uit op de videos and fotos van BC. Van wat ik begrepen heb gaat het meer richting de frosted/frozen kleuren van BMW.
    1. Als een gewone wrap ook goed genoeg beschermt en zonder problemen op een zwarte wagen gaat, hoeft XPEL niet persé. Ik denk dan bv. aan frozen blue.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet zo voor wraps, nog nooit eentje gezien die ik mooi vind. Die matte finish mankeert toch telkens iets en uiteindelijk betaal je dan veel geld om uw wagen er ordinair uit te laten zien. En om een écht goeie wrap te hebben betaal je gewoon ongeooflijk veel geld. Bestel dan gewoon een lekkere kleur bij de dealer voor de helft van de prijs denk ik dan...

Ik heb al eens een heel coole cel shaded wrap gezien, maar om daar 24/7 mee rond te rijden is ook wat bonkers. Een matgroene defender vond ik ook geslaagd uitzien. Matzwart gaat helaas ook vaak gepaard met een kerel met petje/marcelleke/armani exchange tshirtjes en Balnciaga schoenen enzo. :unsure:

Maar bon, als je dat mooi vind moet je het gewoon pakken.
Er zijn ook wraps in normale kleuren die u waarschijnlijk nog nooit zijn opgevallen he ;).

Voorbeeldje:

Oh jawel, ma die zijn dan écht heel duur altijd maar ook wel vaak zo een net-niet kleur. Het is moeilijk om een kleur echt te doen slagen buiten de OEM kleurtjes imo. Maar dat is ook wel een pet peeve van mij, toegegeven.
Toevallig stond vandaag deze hier in de buurt:

OEM kleur, maar trekt toch ook op niks imo. Goeie auto, daar niet van. Maar die moet gewoon blauw of zwart zijn...

Terug
Bovenaan