Welke wagen heb jij? Post your pics!

Nee, de 7-reeks destijds kon dat, maar alle andere auto's (X5, 5-reeks, 3-reeks, ...) kunnen dat allemaal niet. Het is puur een gimmick en vooral irritant :p.
@HUSKE: ik denk dat je ook zo'n sleutel wel zal kunnen vragen bij een iX3 hoor. Ze kunnen dat gewoon programmeren. Net even gegoogled: 600$.
De 5 kan het blijkbaar ook hoor. Familie van mij had dat ook op een 6 gt.
https://autorai.nl/autotest-bmw-540d-xdrive-2018/

Naast het touchscreen in de auto, is ook de sleutel uitgerust met een klein touchscreen waarop diverse functies bediend worden. Ideaal is de assistent om de auto alleen met de sleutel uit een parkeervak te laten rijden, zo blijkt als iemand zijn auto wel heel kort naast ‘onze’ 5 Serie heeft geparkeerd waardoor instappen haast onmogelijk is. Gelukkig biedt de slimme sleutel uitkomst: na een paar simpele handelingen start de auto en rijdt hij rustig uit het parkeervak. Wat vooraf een ‘grappige’ gadget leek, blijkt dus toch zeer bruikbaar.

Zal het met de iX3 moeten doen.

Dat zijn wel erg complete wagens qua uitrusting aangezien je blijkbaar je opties niet apart kan selecteren. Onlangs met een collega zijn iX3 meegereden, leder overtrokken dashboard, panoramisch dak, professional driving assistant, etc. Erg fijne auto.

Dat zijn wel erg complete wagens qua uitrusting aangezien je blijkbaar je opties niet apart kan selecteren. Onlangs met een collega zijn iX3 meegereden, leder overtrokken dashboard, panoramisch dak, professional driving assistant, etc. Erg fijne auto.
Je hebt ofwel de "full option" versie (die ik en @HUSKE hebben, denk ik), ofwel de "mindere" versie waarbij je nog wat keuze hebt.
Ondertussen zijn er iets meer dingen optioneel geworden, maar bij mij zijn de opties:
trekhaak
shadow line
home-link
M adaptive ophanging

Al de rest zat er al op. Nu heeft dat ook tot gevolg dat je een lijstje aan nutteloze opties hebt natuurlijk (gesture control...)

Je hebt ofwel de "full option" versie (die ik en @HUSKE hebben, denk ik), ofwel de "mindere" versie waarbij je nog wat keuze hebt.
Ondertussen zijn er iets meer dingen optioneel geworden, maar bij mij zijn de opties:
trekhaak
shadow line
home-link
M adaptive ophanging

Al de rest zat er al op. Nu heeft dat ook tot gevolg dat je een lijstje aan nutteloze opties hebt natuurlijk (gesture control...)

Heb een Impressive in bestelling met als enige optie getinte ramen achteraan.
Maar die is idd compleet, eens geleverd :).

Ik heb die displaykey dus als reservesleutel en gebruik de reserve als hoofdsleutel :unsure:

Interessant? Foto? :)
Klopt, velgen zijn 20".

Ik heb ook al gedacht om de runflats te vervangen, maar ik heb dit vroeger gedaan op m'n E92 335d die toen op 19" stond en de wegligging ging er precies toch
merkbaar op achteruit.

IMG-20200529-123452.jpg

Nee , niet dezelfde , ik was mis omdat ik toen ik de velgen kocht aan het twijfelen was tussen mijn huidige en die van jou.
Moet trouwens dringend eens op zoek naar een goede hersteller want de vriendin heeft er een paar weken terug mee langst een borduur geschuurd. :wallbash:

Zolang een auto opent, start en rijdt zonder problemen ben ik al blij idd.
Denk idd dat ik 2 sleutels, een keycard en de optie krijg om de openen met een iphone.
Ze zouden beter eens meerdere profielen in de BMW app toelaten, volgens mij moet je je account delen als je beide access wilt tot de app.

Een X5 ligt idd niet ver buiten budget, maar hij ligt erbuiten :p. Zal het met de iX3 moeten doen.
Ocharme 😅
In de app is inderdaad maar 1 profiel. Kan je wel volgen waar de wederhelft ergens uithangt 😂 in de auto zelf meerdere profielen mogelijk om aan te maken

Sluiten met de app is soms wel handig. Met die comfort toegang en de sleutels in de handtas van de vriendin sluit die nie altijd (daarom ook dat irritant piepje op gezet bij openen en sluiten)

Ocharme 😅
In de app is inderdaad maar 1 profiel. Kan je wel volgen waar de wederhelft ergens uithangt 😂 in de auto zelf meerdere profielen mogelijk om aan te maken

Sluiten met de app is soms wel handig. Met die comfort toegang en de sleutels in de handtas van de vriendin sluit die nie altijd (daarom ook dat irritant piepje op gezet bij openen en sluiten)
Ik snap wel echt niet waarom die app niet met 2 profielen kan. Ze willen dat je zo de gps al in stelt, maar dat werkt dan maar voor 1 persoon binnen het gezin...
Hoe moeilijk kan het nu zijn om dat aan te passen.

Ik snap wel echt niet waarom die app niet met 2 profielen kan. Ze willen dat je zo de gps al in stelt, maar dat werkt dan maar voor 1 persoon binnen het gezin...
Hoe moeilijk kan het nu zijn om dat aan te passen.
Je kan met 2 wel tegelijk inloggen op de app en die op je gsm openen.
Kans dat je alletwee met dezelfde wagen naar een andere locatie moet is klein, niet ?

Dacht ook dat je wel wagens kon toevoegen aan je "garage" op de app

Je kan met 2 wel tegelijk inloggen op de app en die op je gsm openen.
Kans dat je alletwee met dezelfde wagen naar een andere locatie moet is klein, niet ?

Dacht ook dat je wel wagens kon toevoegen aan je "garage" op de app
Behalve als je 2 auto's hebt.
En ik ben ook niet zeker dat als mijn vrouw instapt (en dus haar account gebruikt in de auto), dat dan de bestemmingen uit mijn account doorkomen...

In elk geval is het gewoon slecht design en zou het helemaal geen grote change mogen zijn om het toe te voegen.

Nee , niet dezelfde , ik was mis omdat ik toen ik de velgen kocht aan het twijfelen was tussen mijn huidige en die van jou.
Moet trouwens dringend eens op zoek naar een goede hersteller want de vriendin heeft er een paar weken terug mee langst een borduur geschuurd. :wallbash:
Indien regio Limburg: B's fixed, heeft de mijne ook al mogen herstellen en zie je niks meer van.

Indien regio Limburg: B's fixed, heeft de mijne ook al mogen herstellen en zie je niks meer van.
Van Lanaken. Das al een eindje voor mij. Regio Beringen.
Ik had nog ene in Stokrooie op het oog. Maar ik zou eens werk moeten maken van wat offertes op te vragen.

Ik had nog ene in Stokrooie op het oog. Maar ik zou eens werk moeten maken van wat offertes op te vragen.
Ik was €230 kwijt voor 2 velgen, maar ze hadden wel behoorlijk de stoep gekust dus er was wel wat werk aan :)

Banden Ackermans ? Maar dat is Opglabbeek/Oudesbergen dus ook nie zo heel kortbij

Ik was €230 kwijt voor 2 velgen, maar ze hadden wel behoorlijk de stoep gekust dus er was wel wat werk aan :)
En opnieuw gespoten ? Dat valt nog mee dan. Bij mij zijn het de 2 achterste.
Heb al prijzen gehoord van 200 per band (bijgelast en gepoederlakt)

Terug
Bovenaan