Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn vrouwtje heeft smaak, ze wil nog niet dood gevonden worden in een SUVOoit krijg je misschien een vrouw (?) zo ver dat ze kinderen met jou wil. En dan kan je niet anders

Ik ook niet... Liever in een ambulance...mijn vrouwtje heeft smaak, ze wil nog niet dood gevonden worden in een SUV![]()
Er zijn vooral eigenlijk altijd wel breaks beschikbaar die op alle vlakken betere auto's zijn. Maar inderdaad, bij PHEV en ev's speelt die kofferruimte wel mee...Ik snap die haat jegens suv’s niet echt (*duikt weg voor Mac-bc*). Daar zitten mooie wagens tussen, net zoals er erg lelijke sedans of breaks of… rondrijden.
Een x3 of xc60, daar zeg ik niet neen tegen.
Er zijn vooral eigenlijk altijd wel breaks beschikbaar die op alle vlakken betere auto's zijn. Maar inderdaad, bij PHEV en ev's speelt die kofferruimte wel mee...
Een 5er zal echt wel een heel stuk scherper en dynamischer rijden.Ik zou eerlijk gezegd niet goed weten waarin pakweg een 5 serie touring 'beter' is dan een X5 ? Laat staan op alle vlakken.
Hetgeen in mij zou opkomen is sportief rijgedrag? Maar dat lijken me geen van beiden sportieve wagens en eerder om gewoon gesapig rond te bollen?
5-serie rijdt wel echt dynamischer dan een X5. Ben met beide 45e's gaan testrijden. Ik zit niet graag in zo een schip.. voelt ook een pak trager aan (wat hij niet is)Ik zou eerlijk gezegd niet goed weten waarin pakweg een 5 serie touring 'beter' is dan een X5 ? Laat staan op alle vlakken.
Hetgeen in mij zou opkomen is sportief rijgedrag? Maar dat lijken me geen van beiden sportieve wagens en eerder om gewoon gesapig rond te bollen?

Er is voor mijn part maar een schip in autoland.Ik zit niet graag in zo een schip.

Gen8 of 9?Amai, mijn Civic hatchback heeft zelfs 420L![]()
Een 5er zal echt wel een heel stuk scherper en dynamischer rijden.
Voor de rest zie ik buiten kofferruimte dan niet goed in waar een X5 dan beter in zou zijn.
5-serie rijdt wel echt dynamischer dan een X5. Ben met beide 45e's gaan testrijden. Ik zit niet graag in zo een schip.. voelt ook een pak trager aan (wat hij niet is)
Denk dat het neerkomt op persoonlijke voorkeur.. zoals zoveel
Ik kan iedereen die active steering aanraden, godmiljaar wat een zalige feature.
10Gen8 of 9?
Het blijft natuurlijk wel een 5serie, dus 'dynamisch' is dan ook maar een vrij hol woord imo. Tenzij je over de M5 spreekt, die rijdt echt enorm strak.Een 5er zal echt wel een heel stuk scherper en dynamischer rijden.
Voor de rest zie ik buiten kofferruimte dan niet goed in waar een X5 dan beter in zou zijn.
Mijn broer heeft toevallig zijn 540i Touring ingeruild voor een X5 45e en die 5er was wel effectief wat vlotter, strakker en dynamischer. Maar die X5 is ook nog énorm verrassend mbt hoe licht die kan voelen op een typisch weggetje in de Ardennen imo. Het verschil was dus niet super groot, maar wel degelijk merkbaar. Die 5 was ook nog steeds zijn favoriete wagen ooit.Ik zou eerlijk gezegd niet goed weten waarin pakweg een 5 serie touring 'beter' is dan een X5 ? Laat staan op alle vlakken.

Normaal zou het ruimtegevoel in de X5 wel groter moeten zijn, ondanks dat deze 2-tal cm korter is.Ferme krachtpatser, nice. Zo'n heel dikke diesels kom je tegenwoordig ook niet vaak meer tegen.
Qua vergelijk tussen de twee: X5 heeft blijkbaar (afgaande op de specificaties) grotere koffer, is wel iets korter.
In beide zal wel weinig te klagen zijn![]()