Ik liet dan gewoon die luchtvering achterwege, de 20" werd winterset en voor de zomer een setje 21" AMG night multispaak.
Amai zoveel verschil met mijn oplossing zeg.

(kben ermee aan het lachen he)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik liet dan gewoon die luchtvering achterwege, de 20" werd winterset en voor de zomer een setje 21" AMG night multispaak.

Ja! 1" verschil nondedju!!Amai zoveel verschil met mijn oplossing zeg.
(kben ermee aan het lachen he)
Size matters...Ja! 1" verschil nondedju!!
Das misschien nog een gedacht als een 2de auto, loads of room for junk in the trunkWie had er nog allemaal een foto van deze verwacht:
?![]()

Een camionette genre Berlingo ofzo tweedehands hoeft nu niet persé een droom te blijven en lijkt me best haalbaar voor velen?Stiekem droom ik van een camionet (geen zo’n grote) om in t weekend de mtb in te smijten en overal te lande te gaan biken. Heb je meteen ook een kleedkamer bij…
En waarom niet voor een lichte vracht met 5 plaatsen gegaan? Een Mercedes Vito met een v6 motortje in en gaan met die banaanZeker haalbaar, maar dan staat dat hier ook weer op de oprit te staan. Uiteindelijk rekent het toch ook door (aankoop, verzekering, verbruik, onderhoud,...). En we zijn vorig jaar net bewust van 2 naar 1 auto gegaan, niet uit noodzaak maar rationeel.

Als privéaankoop wel, maar als bedrijfswagen is zoiets wel vrij risky (VAA)En waarom niet voor een lichte vracht met 5 plaatsen gegaan? Een Mercedes Vito met een v6 motortje in en gaan met die banaan![]()
't schijnt dat die GLE wel een bijzonder Amerikaanse (lees: slechte) wegligging heeft. Extreem deinen dat je er kotsmisselijk van wordt.
Kameraad van mij wou er absoluut één, omdat er al veel te veel X5'en rondrijden in het bedrijvenpark waar hij zijn kantoor heeft, maar wil er nu absoluut geen meer hebben.
Geen idee hoe belangrijk dat is voor jullie, maar ik zou dan toch gewoon een testritje mee plannen.
Inderdaad met luchtvering, verschil zou gigantisch zijn.Wat? Ik heb op de mijne bijna een jaar moeten wachtenBen het even gaan navragen: blijkbaar heeft hij er toch één besteldInderdaad met luchtvering, verschil zou gigantisch zijn.
Besteld begin februari en (toevallig!) vandaag al geleverd.
Op minder dan 3 maanden, dat zie je toch niet zo vaak meer.

Snap niet goed waarom je een V6 zou nodig hebben?En waarom niet voor een lichte vracht met 5 plaatsen gegaan? Een Mercedes Vito met een v6 motortje in en gaan met die banaan![]()
Bij lichte vracht ga je toch gewoon voor de zwaardere motorisaties? Je betaalt er toch minimale taksen opSnap niet goed waarom je een V6 zou nodig hebben?
De 4 cilinder die in de 124cdi ligt is rap genoeg hoor.

Snap niet goed waarom je een V6 zou nodig hebben?
De 4 cilinder die in de 124cdi ligt is rap genoeg hoor.
maar voor al de rest niet te vergelijken met de 4cilHet verschil in verbruik tussen een potente 2l en 3l diesel valt in de praktijk vaak wel mee.Omdat dat super degelijke motoren zijn en zacht rijden. En het u geen euro meer kost in tax.
Enige nadeel is het verbruik. Daar zijn ze niet super sterk inmaar voor al de rest niet te vergelijken met de 4cil
Is zoals een X5 kopen met de 2l en je afvragen of de 3l dan zoveel beter is? Ja..
Het verschil tussen een potente 2l en 3l diesel valt in de praktijk vaak wel mee.
Maar de Vito is sowieso wel al een zware auto, dus een laag verbruik zit er niet in, of je nu een zuinig motortje pakt of niet.
Ik was het woordje 'verbruik' vergetenHeb al genoeg camionetten gehad hoor. Imo geen vergelijk. Zeker niet als je aanhangwagens etc begint te trekken. Heb al zga alle merken gehad en veel motorisaties en nu alleen nog MB 3l V6 automaat. Gaat niks boven
.