Welke wagen heb jij? Post your pics!

't schijnt dat die GLE wel een bijzonder Amerikaanse (lees: slechte) wegligging heeft. Extreem deinen dat je er kotsmisselijk van wordt.

Kameraad van mij wou er absoluut één, omdat er al veel te veel X5'en rondrijden in het bedrijvenpark waar hij zijn kantoor heeft, maar wil er nu absoluut geen meer hebben.

Geen idee hoe belangrijk dat is voor jullie, maar ik zou dan toch gewoon een testritje mee plannen.

Laatst bewerkt:
Ik zou toch ook de zwarte kiezen, verschil in opties is groot en als je wil is het enige verschil de luchtvering (want de velgen kan je nog altijd aankopen).

Ik heb sinds kort een GLE met luchtvering en ik vind die toch een stuk beter afgeveerd dan testrit wagen die dat niet had. Die zonder luchtvering durfde inderdaad wat deinen...

Wie had er nog allemaal een foto van deze verwacht:
03.jpg
?
Das misschien nog een gedacht als een 2de auto, loads of room for junk in the trunk :D

Stiekem droom ik van een camionet (geen zo’n grote) om in t weekend de mtb in te smijten en overal te lande te gaan biken. Heb je meteen ook een kleedkamer bij…

Stiekem droom ik van een camionet (geen zo’n grote) om in t weekend de mtb in te smijten en overal te lande te gaan biken. Heb je meteen ook een kleedkamer bij…
Een camionette genre Berlingo ofzo tweedehands hoeft nu niet persé een droom te blijven en lijkt me best haalbaar voor velen?

Ik zie me hier ook wel als tweede wagen ooit zoiets aanschaffen, gewoon 1 'familiewagen' en dan zoiets als lichte vracht om mee naar het containerpark te gaan, bouwmaterialen te vervoeren etc...

Zeker haalbaar, maar dan staat dat hier ook weer op de oprit te staan. Uiteindelijk rekent het toch ook door (aankoop, verzekering, verbruik, onderhoud,...). En we zijn vorig jaar net bewust van 2 naar 1 auto gegaan, niet uit noodzaak maar rationeel.

Zeker haalbaar, maar dan staat dat hier ook weer op de oprit te staan. Uiteindelijk rekent het toch ook door (aankoop, verzekering, verbruik, onderhoud,...). En we zijn vorig jaar net bewust van 2 naar 1 auto gegaan, niet uit noodzaak maar rationeel.
En waarom niet voor een lichte vracht met 5 plaatsen gegaan? Een Mercedes Vito met een v6 motortje in en gaan met die banaan :)

't schijnt dat die GLE wel een bijzonder Amerikaanse (lees: slechte) wegligging heeft. Extreem deinen dat je er kotsmisselijk van wordt.

Kameraad van mij wou er absoluut één, omdat er al veel te veel X5'en rondrijden in het bedrijvenpark waar hij zijn kantoor heeft, maar wil er nu absoluut geen meer hebben.

Geen idee hoe belangrijk dat is voor jullie, maar ik zou dan toch gewoon een testritje mee plannen.

Ben het even gaan navragen: blijkbaar heeft hij er toch één besteld :D Inderdaad met luchtvering, verschil zou gigantisch zijn.
Besteld begin februari en (toevallig!) vandaag al geleverd.

Op minder dan 3 maanden, dat zie je toch niet zo vaak meer.

Ben het even gaan navragen: blijkbaar heeft hij er toch één besteld :D Inderdaad met luchtvering, verschil zou gigantisch zijn.
Besteld begin februari en (toevallig!) vandaag al geleverd.

Op minder dan 3 maanden, dat zie je toch niet zo vaak meer.
Wat? Ik heb op de mijne bijna een jaar moeten wachten 🙁

Snap niet goed waarom je een V6 zou nodig hebben?
De 4 cilinder die in de 124cdi ligt is rap genoeg hoor.

Omdat dat super degelijke motoren zijn en zacht rijden. En het u geen euro meer kost in tax.

Enige nadeel is het verbruik. Daar zijn ze niet super sterk in :p maar voor al de rest niet te vergelijken met de 4cil

Is zoals een X5 kopen met de 2l en je afvragen of de 3l dan zoveel beter is? Ja..

Omdat dat super degelijke motoren zijn en zacht rijden. En het u geen euro meer kost in tax.

Enige nadeel is het verbruik. Daar zijn ze niet super sterk in :p maar voor al de rest niet te vergelijken met de 4cil

Is zoals een X5 kopen met de 2l en je afvragen of de 3l dan zoveel beter is? Ja..
Het verschil in verbruik tussen een potente 2l en 3l diesel valt in de praktijk vaak wel mee.
Maar de Vito is sowieso wel al een zware auto, dus een laag verbruik zit er niet in, of je nu een zuinig motortje pakt of niet.

Laatst bewerkt:
Het verschil tussen een potente 2l en 3l diesel valt in de praktijk vaak wel mee.
Maar de Vito is sowieso wel al een zware auto, dus een laag verbruik zit er niet in, of je nu een zuinig motortje pakt of niet.

Heb al genoeg camionetten gehad hoor. Imo geen vergelijk. Zeker niet als je aanhangwagens etc begint te trekken. Heb al zga alle merken gehad en veel motorisaties en nu alleen nog MB 3l V6 automaat. Gaat niks boven

Heb al genoeg camionetten gehad hoor. Imo geen vergelijk. Zeker niet als je aanhangwagens etc begint te trekken. Heb al zga alle merken gehad en veel motorisaties en nu alleen nog MB 3l V6 automaat. Gaat niks boven
Ik was het woordje 'verbruik' vergeten :p.
Met een 2l Vito heb ik wel nog nooit gereden, ik kan daar dus niet op vergelijken, maar de 3l kan inderdaad zeer goed om met zware lasten.

Terug
Bovenaan