Welke wagen heb jij? Post your pics!

Netjes. Die sportline superbs zijn echt wel proper. Maat van me werkt bij skoda en heeft lang met zo’n muisgrijze rondgereden. Fijne auto’s waar ik zelf ook wel graag mee reed als hij teveel gedronken had 😂

Netjes. Die sportline superbs zijn echt wel proper. Maat van me werkt bij skoda en heeft lang met zo’n muisgrijze rondgereden. Fijne auto’s waar ik zelf ook wel graag mee reed als hij teveel gedronken had 😂
Ben er inderdaad wel tevreden van, zeker het interieur maar mis toch eigenlijk men Transporter al kwa praktische zaken versleuren 😅

Denk niet dat ik mijn nieuwe daily al heb gepost:
New daily
Wie had er nog allemaal een foto van deze verwacht:
03.jpg
?

Deze week bevestigen we normaal voor de nieuwe GLE van mijn vrouw.

Stockwagens want hebben hem zsm nodig.

Ze heeft de keuze uit 2 versies, een grijze en een zwarte. Beide hebben AMG pack wat een must was.

De zwarte is op zich beter uitgerust (trekhaak, Night pack, panodak, AMG line interieur, burmerster hifi, handsfree access,...). De grijze heeft dan wel weer de luchtvering en de mooiere velgen (die 21"multispaak night velgen, de zwarte heeft de 20" 5 spaak AMG velgen).

Op zich vallen die velgen wel op te lossen en dan is de zwarte duidelijk de mooiste en beter uitgerust en zelfs bijna 2.000€ goedkoper. Maar de luchtvering vraag ik me wel af of dat geen must is. Ik ben dat nu gewoon bij BMW en dat is toch heel comfy. De verkoper bij Mercedes zei wel dat hij het voor de GLE zeker geen must vindt en dat het verschil bij een lage auto genre E-klasse veel meer opvalt en hij het daar dus wel zou kiezen.

Iemand hier ervaring met die luchtvering of dat verschil bij Mercedes en/of GLE?

Laatst bewerkt:
Kunde niet nog efkes wachten op eentje met goeie uitrusting en luchtvering of zijn ze ook al zo schaars?

Nu weet ik ook wel niet hoe belangrijk dat is voor zo een SUV en dagelijks gebruik, die luchtvering.

Kunde niet nog efkes wachten op eentje met goeie uitrusting en luchtvering of zijn ze ook al zo schaars?

Nu weet ik ook wel niet hoe belangrijk dat is voor zo een SUV en dagelijks gebruik, die luchtvering.
Ze vliegen de deur uit, deze krijgen ze binnen in mei, een andere garage kreeg er 4 binnen in juni waarvan er al 2 verkocht waren. En ik heb van 3 verschillende garages spontaan gehoord dat vanaf 1 mei de prijzen omhoog gaan.

Ze vliegen de deur uit, deze krijgen ze binnen in mei, een andere garage kreeg er 4 binnen in juni waarvan er al 2 verkocht waren. En ik heb van 3 verschillende garages spontaan gehoord dat vanaf 1 mei de prijzen omhoog gaan.
Ik liet dan gewoon die luchtvering achterwege, de 20" werd winterset en voor de zomer een setje 21" AMG night multispaak.

luchtvering is nice, maar denk dat de basis van GLE al redelijk goed is hoor. Daarnaast ben ik zelf ook meer fan van de zwarte lak, velgen boeien niet :D

Ook al aan gedacht om idd die 20" dan in de winter te gebruiken en andere nieuwe voor de zomer.

Op zich zal die luchtvering wel beter zijn, langs de andere kant, hoeveel SUV's bollen er niet rond zonder. Het is nu niet dat die allemaal zo hard als iets rondbollen.

Terug
Bovenaan