Nineshots
Well-known member
Ik vind het sowieso een rare vergelijking. De RS4 avant is eerder een directe concurrent.Niets boven een RS6 imo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het sowieso een rare vergelijking. De RS4 avant is eerder een directe concurrent.Niets boven een RS6 imo.
Het is de eerste keer dat ik multiquote gebruik dus dat zou zomaar kunnen hahaEr moet iets fout gegaan zijn met uw quoten.
Doet me vaag denken aan een uitgerekte Mazda 3. Niet slecht.![]()
2023 BMW M4 Shooting Brake, Could it be The RS6 Killer ? - Auto News Magazine
2023 BMW M4 Shooting Brake illustrations by BIMMERHEAD, "Let’s make this very clear first — BMW will not be making an M4 Shooting Brake. It’s not gonna happen, so we’re not…www.autonews-mag.com
Dat zou een prachtige wagen zijn, die ik tegelijk ook nooit zelf zou bestellen.![]()
Mij heel vaag aan de Ferrari FFDoet me vaag denken aan een uitgerekte Mazda 3. Niet slecht.

Ben er inderdaad wel tevreden van, zeker het interieur maar mis toch eigenlijk men Transporter al kwa praktische zaken versleurenNetjes. Die sportline superbs zijn echt wel proper. Maat van me werkt bij skoda en heeft lang met zo’n muisgrijze rondgereden. Fijne auto’s waar ik zelf ook wel graag mee reed als hij teveel gedronken had![]()

Ben er inderdaad wel tevreden van, zeker het interieur maar mis toch eigenlijk men Transporter al kwa praktische zaken versleuren![]()
maar als je uw transporter mist zal elke station te klein zijn denk ik 
Wie had er nog allemaal een foto van deze verwacht:Denk niet dat ik mijn nieuwe daily al heb gepost:
New daily
Blasphemy!!Als het over comfy gaat, gewoon de zwarte nemen en op 20" velgen laten?![]()
Groetjes van de 18" 440i man.Blasphemy!!
Ze vliegen de deur uit, deze krijgen ze binnen in mei, een andere garage kreeg er 4 binnen in juni waarvan er al 2 verkocht waren. En ik heb van 3 verschillende garages spontaan gehoord dat vanaf 1 mei de prijzen omhoog gaan.Kunde niet nog efkes wachten op eentje met goeie uitrusting en luchtvering of zijn ze ook al zo schaars?
Nu weet ik ook wel niet hoe belangrijk dat is voor zo een SUV en dagelijks gebruik, die luchtvering.
Ik liet dan gewoon die luchtvering achterwege, de 20" werd winterset en voor de zomer een setje 21" AMG night multispaak.Ze vliegen de deur uit, deze krijgen ze binnen in mei, een andere garage kreeg er 4 binnen in juni waarvan er al 2 verkocht waren. En ik heb van 3 verschillende garages spontaan gehoord dat vanaf 1 mei de prijzen omhoog gaan.