Welke wagen heb jij? Post your pics!

Van al die zaken interesseren mij enkel de 19" M velgen. Voor de rest perfect zo, het mag wat onder de radar blijven.
Vrouwtje de kleuterjuf moet er ook nog subtiel mee naar school kunnen en ze krijgt nu al links en rechts al eens opmerkingen van mannen die iets met auto's hebben :thinking: 😅

Het contrast is dan ook groot natuurlijk :P
Van een antieke Astra naar ofwel een dikke 4 of een dikke A6. Ik denk dat de mensen ook wel doorhebben dat de zaken goed gaan :P

Het contrast is dan ook groot natuurlijk :p
Van een antieke Astra naar ofwel een dikke 4 of een dikke A6. Ik denk dat de mensen ook wel doorhebben dat de zaken goed gaan :p

Die denken gewoon "ocharme die hebben 20 jaar moeten sparen voor een tweedehands auto". :unsure:

Ik heb vorige maand mijn lci M2 ingeruild voor een M2 competition.
Zeer content mee.

Ondertussen al wat Carbon parts aangebracht en een ohlins onderstel eronder gestoken en de wielen zwart laten spuiten.

Volgende week komt er nog een andere uitlaat en midpipe onder en zijn we klaar voor bimmerfest

Top wagen, top kleur, en de zwarte velgen en nieren gaan ook nog eens zalig samen met het kleur.

Proficiat!

Zeer content mee.

Ondertussen al wat Carbon parts aangebracht en een ohlins onderstel eronder gestoken en de wielen zwart laten spuiten.

Volgende week komt er nog een andere uitlaat en midpipe onder en zijn we klaar voor bimmerfest
Heb de vorige keer al gezegd, ne mens met smaak en de smaak wordt er enkel nog beter op :p

Ik heb vorig weekend nog een M rally meegedaan. :)

Zeer content mee.

Merk je veel verschil tussen de gewone en de competition? Want het was wel een stevige update qua motorisatie natuurlijk, maar het is nu niet dat de oude zo traag was :p

Er zijn toch ook nog altijd heel wat BMW modellen die me niet aanstaan qua looks

1- serie, 2MPV, X2, X4, 6GT, X6, X7, 7, iX3.. maar dat heb ik bij elk merk.

Prachtige wagens imo. Maar wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe neus? Ik vind het ugly as fuck. Bij onze lokale BMW dealer spreken alle mechaniekers over de 'konijne bek'. Omdat die doorgetrokken grill precies 2 tanden zijn.

Hopelijk is dat er bij de volgende reeks terug uit.

Prachtige wagens imo. Maar wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe neus? Ik vind het ugly as fuck. Bij onze lokale BMW dealer spreken alle mechaniekers over de 'konijne bek'. Omdat die doorgetrokken grill precies 2 tanden zijn.

Het hangt nog veel van de kleur af. Op een zwarte wagen, gaat het nog. Maar als het afsteekt vind ik het ook écht lelijk.
En bij de nieuwe modellen heb je nog die spleet-oog koplampen die ik ook echt lelijk vind.

En de iX in zijn geheel is lelijk vanaf je uit een andere hoek kijkt dan opzij...

Heb de vorige keer al gezegd, ne mens met smaak en de smaak wordt er enkel nog beter op :p

Ik heb vorig weekend nog een M rally meegedaan. :)
Ik was ook van plan om mee te gaan, maar had er weinig zin om met mijn standaard uitlaat. Klinkt als een naaimachine 😁.
Volgende week naar BHT want de uitlaat is binnen gekomen.
Merk je veel verschil tussen de gewone en de competition? Want het was wel een stevige update qua motorisatie natuurlijk, maar het is nu niet dat de oude zo traag was :p
Hoe raar het ook klinkt, er zit toch wel veel verschil in de beide modellen.
De voorkant is echt wel serieus verbeterd qua insturen. Lijkt ook zijn vermogen beter kwijt te kunnen dan de OG.
Nu met de ohlins is echt nog een dag en nacht verschil, beste update die ik ooit gedaan heb aan een auto.

Op vermogengebied ben ik er even op achteruitgaan. De OG had 450pk met stage 2, nu zit ik op stock 411pk.
Maar wil mijn premium garantie nog niet overboord gooien dus hou en nog wel ff zo.

Ik ben er aan gewend. In het begin vond ik het maar niets, daarna eentje gezien in het echt en dat viel al wat meer mee. Ook omdat de nummerplaat het 'breekt'

En nu ik heb er eentje in bestelling.

En de nieuwe M4 is verschrikkelijk bruut geworden. De vorige 4 vind ik nog steeds zowat de mooiste BMW na de E39 en de E31 maar ze hebben een waardige opvolger gemaakt imo.

Terwijl ik nog eens wat foto's bekeek heb ik deze renders gevonden trouwens :

Dat zou een prachtige wagen zijn, die ik tegelijk ook nooit zelf zou bestellen. :unsure:

Laatst bewerkt:
Terwijl ik nog eens wat foto's bekeek heb ik deze renders gevonden trouwens :

Dat zou een prachtige wagen zijn, die ik tegelijk ook nooit zelf zou bestellen. :unsure:
Niets boven een RS6 imo.

Terug
Bovenaan