Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat met de nieuwe ferrari rijden als in "testrijden", of "heeft er 1 gekocht"?Maat van mij, Jef Verlinden van Glashandel Wintermans nog gesproken op event KFC Nijlen. Gaat met de nieuwe ferrari rijden en hij geeft toe dat de kwaliteit (sinds hun 7jaren garantie programma) énorm verbeterd is. Maar nog altijd niet op niveau zoals Porsche + een olie wissel bij Ferrari (ken ik uit ervaring) is gewoon belachelijk duur..
Ik heb met mijn Turbo S voor een teambuilding iedereen (en dat is 15 keer) meer laten rijden en launch controle gedaan. Zo'n dinges moet je niet met een Lambo doen of met een Ferrari. Ja die Ferrari zal rapper mensen doen omdraaien en wauw zeggen maar ik ben écht dat type niet. Dan rij ik liever nog met Dom Toretto zijn RX-7 rond.
Want het is wel altijd leuk als er iemand in de buurt een nieuwe ferrari koopt
Momenteel vind ik elke ferrari wel heel geslaagd, SF90, F8, Roma, 296. Allemaal pareltjes imo.De Huracan heeft altijd al een DCT gehad? Dat is niet dezelfde versnellingsbak als de PDK hoorLamborghini zit wel goed in kwaliteit. De nieuwe Huracan Evo heeft de nieuwe technieken mee met onder andere een versnellingsbak met dubbele koppeling. wat het allemaal weer wat smoother maakt... Vandaag komt trouwens de 2de facelift van de huracan op de markt.
ook de V10 is een feestje! en eerlijk klinkt mooier dan de V12 uit de aventador.
.
https://www.lamborghinipalmbeach.com/blog/transmission-options-for-the-lamborghini-huracan/De huracan heeft tot voor de evo altijd een enkele gehad. zelf een paar keer mogen met rijden... De PDK is een hele andere bak idd & beter dan dat ga je niet vinden. Mocht ik in de markt zijn voor een supercar.. Lambo it is, emotie is net dat beetje beter daarin dan in een saaie Porsche..
Zelf rij ik niet graag met de een ZF bak. maar dat is smaak![]()
Dat is Portofino (heeft die nu niet andere voorlichten normaal? een of andere speciale versie?)?

California T was dit.Dat is Portofino (heeft die nu niet andere voorlichten normaal? een of andere speciale versie?)?
Ik blijf dat toch altijd knappere auto's vinden dan pakweg de Porsches en Lamborghini's. Bij Porsche is dat logisch om dat die veel subtieler zijn (het verschil tussen een carrera en een turbo S zie je amper, maar de prijs is wel x3), maar Lamborghini maakt nog altijd boy-racer auto's imo.
Gaat erom, dat zo'n Ferrari of Lambo wel echt graaf is en het knalt en vlamt maar heb je voor uw centen gewerkt, en weet je dat elke knal geld waard is, dan let je echt op details. Ga je dit echt doen dan zijn de bovenste echt niet de optie maar eerder voor af en toe te rijden. Is mijn mening he
Zegt genoegIk zie toevallig net een artikel passeren over de winstmarges van Ferrari:
https://www.hln.be/geld/zo-bizar-veel-winst-maakt-ferrari-per-verkochte-auto~a16597bf/

Prachtige wagen. Ik reed regelmatig met die van mijn ouders, een model uit 1999 dacht ik. Vorige zomer helaas de geest gegeven net toen ik hem ging overkopen. Nu rijd ik met een Corsa uit 2009.Even een moment stilte graag. Het moment dat er al even zat aan te komen is gisteravond gekomen. DE Astra, de allereerste wagen die ooit in de allereerste incarnatie van deze thread in 2004 in de openingspost werd geplaatst, is gisteren heengegaan. Hieronder zijn laatste foto die deze thread ooit zal verrijken.
Bloemen noch kransen.
![]()
Nee serieus, op Autoscout gezet gisteren en anderhalf uur later vertrok em al![]()
Prachtige wagen. Ik reed regelmatig met die van mijn ouders, een model uit 1999 dacht ik. Vorige zomer helaas de geest gegeven net toen ik hem ging overkopen. Nu rijd ik met een Corsa uit 2009.

Geen Ferrari dusHet is wel een topper geweest, nauwelijks problemen mee gehad in al die jaren. Goedkoop in aankoop, running costs en dus bijna geen problemen, dat is een zeer goedkope auto geweest![]()

Geen Ferrari dus
Hoeveel km's had hij gebold?
. Tot 2007 was dat nog wel iets van een 12-13K/jaar want enige en primaire wagen, maar sinds de komst van bedrijfswagens in 2007 werd het de tweede wagen die 5K of minder per jaar nog deed.Maar de 440i gaat daar vlot boven gaan ze130K, dus niet heel veel voor een wagen van 20 jaar. Tot 2007 was dat nog wel iets van een 12-13K/jaar want enige en primaire wagen, maar sinds de komst van bedrijfswagens in 2007 werd het de tweede wagen die 5K of minder per jaar nog deed.

Maar de 440i gaat daar vlot boven gaan ze![]()