Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog geen foto maar had weekje verlof en bezig geweest met customizen van een Huracan Spyder.. Helaas geen prijs op het einde maar zal wss rond de 200k toch zijn ?

Bij mij komen ze er vrijdag weer onder.De zomerwielen er terug onder. Veel mooier, maar ook wel véél meer rolgeluid![]()
Tot je PS 4S'en gehad hebtMijn zomersloefen liggen er alweer een maand op.
Nog geen seconde spijt van gehad, kleven dat die P Zero’s doen maar kleven jongens!
Zeker met dit weer, lekker zonnetje, lekker stukje sturen, zalig gewoon!

Kan ik enkel beamen. P Zero's zijn goed als het droog is. PS4S is gewoon altijd goed.Tot je PS 4S'en gehad hebt![]()
Ik zit nu met p zero's vanvoor en goodyear Eagle vanachter. Triggert m'n neurotisch kantje!Kan ik enkel beamen. P Zero's zijn goed als het droog is. PS4S is gewoon altijd goed.

Dat zou ik nog niet op mijn kruiwagen leggen!Tot je PS 4S'en gehad hebt![]()
Chance, bij mij liggen ze op mijn grasmachien!Dat zou ik nog niet op mijn kruiwagen leggen!

En, beetje hartzeer?
Ik had dat toch toen ik mijn vorige achterliet bij de garage. Er hangen veel herinneringen aan zo'n ding...

Ja jonge wat voor een site is daten de rest![]()
Ik zal straks wat screenshots van config nemen. Maar ik ben zo bang van de kwaliteit. Ben met de eerste Huracan gaan rijden toen ik de Turbo S bestelde en dat was toch niet geweldig.Ik ben helaas geen expert in dat segment, maar qua kwaliteit van een sportwagen lijkt het me moeilijk om Porsche te overtreffen..Ja jonge wat voor een site is datIk zal straks wat screenshots van config nemen. Maar ik ben zo bang van de kwaliteit. Ben met de eerste Huracan gaan rijden toen ik de Turbo S bestelde en dat was toch niet geweldig.
Ja, dan gaat het snel over zijn. Was bij mij ook zo hoor, behoorlijke upgrade dus zero regrets...Gewoon eens uw 440i launchen in de straat en da's allemaal rap vergeten![]()
Goh, alle recente Ferrari's zitten op dat vlak toch ook wel goed imoIk ben helaas geen expert in dat segment, maar qua kwaliteit van een sportwagen lijkt het me moeilijk om Porsche te overtreffen..
Ik vind een Lambo veel te opzichtig.. en met m'n 1m85 zou een spider al helemaal belachelijk zijn, bovenstijl wss op ooghoogte.. dan zie je een rijdend voorhoofd!
Moest ik ooit in dat budget shoppen, zou ik zelf ook niet direct voor Lamborghini gaan, maar het blijft wel een feit dat ze absurd snelle auto's kunnen maken.Maat van mij, Jef Verlinden van Glashandel Wintermans nog gesproken op event KFC Nijlen. Gaat met de nieuwe ferrari rijden en hij geeft toe dat de kwaliteit (sinds hun 7jaren garantie programma) énorm verbeterd is. Maar nog altijd niet op niveau zoals Porsche + een olie wissel bij Ferrari (ken ik uit ervaring) is gewoon belachelijk duur..Goh, alle recente Ferrari's zitten op dat vlak toch ook wel goed imoMoest ik ooit in dat budget shoppen, zou ik zelf ook niet direct voor Lamborghini gaan, maar het blijft wel een feit dat ze absurd snelle auto's kunnen maken.
Off-topic: gisteren nog eens een DB9 Volante gezien. Ik wéét dat het eigenlijk geen goeie auto is, maar dat blijven toch pareltjes om naar te kijken.