Welke wagen heb jij? Post your pics!

Door het gebrek aan winterweer en winterverplaatsingen heb ik die van mij zelfs niet opgelegd. Ik begin bang te worden om te bellen naar de garage uit angst dat ze die al lang aan iemand anders hebben verkocht en dat ik dan moet beginnen te klagen. :unsure:

Mijn zomersloefen liggen er alweer een maand op.
Nog geen seconde spijt van gehad, kleven dat die P Zero’s doen maar kleven jongens!
Zeker met dit weer, lekker zonnetje, lekker stukje sturen, zalig gewoon!

Ik moet mijne auto eerst gaan wassen zodat de winterwielen proper opgeslagen kunnen worden. Vrijdag heb ik verlof en dus tijd.

Mijn zomersloefen liggen er alweer een maand op.
Nog geen seconde spijt van gehad, kleven dat die P Zero’s doen maar kleven jongens!
Zeker met dit weer, lekker zonnetje, lekker stukje sturen, zalig gewoon!
Tot je PS 4S'en gehad hebt :biglaugh:

Kan ik enkel beamen. P Zero's zijn goed als het droog is. PS4S is gewoon altijd goed.
Ik zit nu met p zero's vanvoor en goodyear Eagle vanachter. Triggert m'n neurotisch kantje!

Zodra ze op zijn gaan er mooi 4 pilot sports onder :)

Even een moment stilte graag. Het moment dat er al even zat aan te komen is gisteravond gekomen. DE Astra, de allereerste wagen die ooit in de allereerste incarnatie van deze thread in 2004 in de openingspost werd geplaatst, is gisteren heengegaan. Hieronder zijn laatste foto die deze thread ooit zal verrijken.

Bloemen noch kransen.

9MAMlrQ.jpg

Nee serieus, op Autoscout gezet gisteren en anderhalf uur later vertrok em al 😀

En, beetje hartzeer?

Ik had dat toch toen ik mijn vorige achterliet bij de garage. Er hangen veel herinneringen aan zo'n ding...

En, beetje hartzeer?

Ik had dat toch toen ik mijn vorige achterliet bij de garage. Er hangen veel herinneringen aan zo'n ding...

Ergens wel raar om die te zien weggevoerd worden, want we hadden die uiteindelijk al ECHT wel lang, we waren nog maar een paar jaar samen toen we die kochten en die auto is altijd al bij ons geweest.
Was wel al een paar jaar aan het kijken om hem te vervangen (door Covid is dat 2 jaar uitgesteld) dus mentaal eigenlijk al lang afscheid genomen :)

Ja jonge wat voor een site is dat :D Ik zal straks wat screenshots van config nemen. Maar ik ben zo bang van de kwaliteit. Ben met de eerste Huracan gaan rijden toen ik de Turbo S bestelde en dat was toch niet geweldig.
Ik ben helaas geen expert in dat segment, maar qua kwaliteit van een sportwagen lijkt het me moeilijk om Porsche te overtreffen..

Ik vind een Lambo veel te opzichtig.. en met m'n 1m85 zou een spider al helemaal belachelijk zijn, bovenstijl wss op ooghoogte.. dan zie je een rijdend voorhoofd!

Gewoon eens uw 440i launchen in de straat en da's allemaal rap vergeten :unsure:
Ja, dan gaat het snel over zijn. Was bij mij ook zo hoor, behoorlijke upgrade dus zero regrets...

Ik zit nu ook wat na te denken om de mijne (Volvo V60 D3 MY17) van de hand te doen voor een benzine of een hybride. Door gewijzigde werkomstandigheden heb ik al een tijdje absoluut geen diesel-profiel meer, en dat doet die auto geen plezier. Maar met de huidige prijzen voor (jonge) tweedehandswagens gaat dat precies geen upgrade worden...

Ik ben helaas geen expert in dat segment, maar qua kwaliteit van een sportwagen lijkt het me moeilijk om Porsche te overtreffen..

Ik vind een Lambo veel te opzichtig.. en met m'n 1m85 zou een spider al helemaal belachelijk zijn, bovenstijl wss op ooghoogte.. dan zie je een rijdend voorhoofd!
Goh, alle recente Ferrari's zitten op dat vlak toch ook wel goed imo :P Moest ik ooit in dat budget shoppen, zou ik zelf ook niet direct voor Lamborghini gaan, maar het blijft wel een feit dat ze absurd snelle auto's kunnen maken.

Off-topic: gisteren nog eens een DB9 Volante gezien. Ik wéét dat het eigenlijk geen goeie auto is, maar dat blijven toch pareltjes om naar te kijken.

Goh, alle recente Ferrari's zitten op dat vlak toch ook wel goed imo :p Moest ik ooit in dat budget shoppen, zou ik zelf ook niet direct voor Lamborghini gaan, maar het blijft wel een feit dat ze absurd snelle auto's kunnen maken.

Off-topic: gisteren nog eens een DB9 Volante gezien. Ik wéét dat het eigenlijk geen goeie auto is, maar dat blijven toch pareltjes om naar te kijken.
Maat van mij, Jef Verlinden van Glashandel Wintermans nog gesproken op event KFC Nijlen. Gaat met de nieuwe ferrari rijden en hij geeft toe dat de kwaliteit (sinds hun 7jaren garantie programma) énorm verbeterd is. Maar nog altijd niet op niveau zoals Porsche + een olie wissel bij Ferrari (ken ik uit ervaring) is gewoon belachelijk duur..

Ik heb met mijn Turbo S voor een teambuilding iedereen (en dat is 15 keer) meer laten rijden en launch controle gedaan. Zo'n dinges moet je niet met een Lambo doen of met een Ferrari. Ja die Ferrari zal rapper mensen doen omdraaien en wauw zeggen maar ik ben écht dat type niet. Dan rij ik liever nog met Dom Toretto zijn RX-7 rond.

Terug
Bovenaan