Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pinkers hebben ze jaren geleden zo ook al geschraptIn before “BMW verwijdert stuur door chiptekort”!
Echt mannen waar gaat dit nog over![]()

De auto’s die in elkaar worden gezet zonder touchscreen zijn de BMW 3-serie, BMW 4-serie (Coupé, Cabrio en Gran Coupé), de BMW Z4, BMW X5, BMW X6 en BMW X7. De elektrische BMW i4 behoudt wel zijn aanraakscherm.
Oej oej je gaat hier echt de bigger is better BG-maffia voor uw op dak krijgen.Ik ga binnen paar jaar voor kleiner
Het probleem is dat ge ervoor betaalt, en ze zonder fatsoenlijke communicatie of compensatie zaken veranderen.Ik snap 't probleem eigenlijk niet.
Ik heb ook touchscreen in mijne maar ik heb da zelfs nog nooit gebruikt.
Geef mij maar ne goeien ouderwetse knop of schakelaar.
Mijn volgende zal ook kleiner en elektrisch zijn...Oej oej je gaat hier echt de bigger is better BG-maffia voor uw op dak krijgen.
In before “ja maar hoe ga jij uw kinderen dan vervoeren? En hoe ga je die familie 1x per jaar vervoeren? Die hebben dan minder beenruimte eh!”
) Moest ge denken dat ze u liggen hebben:
![]()
BMW verwijdert touchscreens uit nieuwe modellen vanwege chiptekort
Maatregelen voor bijzondere tijdentopgear.nl
) dat ze de i4 altijd voorrang gaan geven. Uiteindelijk wordt dat hun toekomst en willen ze die op de baan krijgen als merk. Ik ben wel niet echt onder de indruk van die HK, ofwel hebben ze bij mij enkel de logotjes geplaatstIk denk (hoop eigenlijk) dat ze de i4 altijd voorrang gaan geven. Uiteindelijk wordt dat hun toekomst en willen ze die op de baan krijgen als merk.
Begin wel al wat te vrezen voor levering. Heb een par van die 'gevaarlijke' opties. (HK audio, trekhaak,..). Hoop dat het geen @Musk verhaal wordt...want dat zal ik ook niet OK vinden

Ik ben wel niet echt onder de indruk van die HK, ofwel hebben ze bij mij enkel de logotjes geplaatst
En de trekhaak heb ik nog niet gebruikt, misschien is die ook van suiker.
Ja hangt inderdaad misschien van het referentiekader af. Maar die B&W Diamond was nog eens 6K erbij, dat is obsceen. Misschien dat daar nu betere prijzen voor zijn aangezien ze die HK amper kunnen leveren.Haha. Maar jij (en hier nog een paar) bent een audiofiel he. Voor een gewone sterveling is dat OK.
Trekhaak is ook niet echt om te gebruiken hier. Misschien ooit eens voor fietsen.. (maar zelf die fietsen heb ik nog niet. Wil het gewoon niet missen als het dan toch nodig zou blijken)
Ik vind die ook enorm tegen vallen. Ik heb nog geen enkele keer het gevoel gehad dat die Subwoofers iets doen...Ja hangt inderdaad misschien van het referentiekader af. Maar die B&W Diamond was nog eens 6K erbij, dat is obsceen. Misschien dat daar nu betere prijzen voor zijn aangezien ze die HK amper kunnen leveren.
Kunt ge die eigenlijk zien zitten? Ik vraag mij soms af of die er wel inzittenIk vind die ook enorm tegen vallen. Ik heb nog geen enkele keer het gevoel gehad dat die Subwoofers iets doen...

Ge ziet de afdekgrill onder de zetel zitten, maar ik heb mij dus echt hetzelfde al afgevraagd...Kunt ge die eigenlijk zien zitten? Ik vraag mij soms af of die er wel inzitten![]()
Ga me dat straks eens bekijken. Als het mij te hard stoort durf ik wel eens een retrofit proberen als dat mogelijk lijkt zonder teveel gedoe. Maar zal wel weer tegenvallen (lijm, plastieken clips die afbreken, ...)Ge ziet de afdekgrill onder de zetel zitten, maar ik heb mij dus echt hetzelfde al afgevraagd...
Vooral omdat het eigenlijk 2 vrij stevige Subwoofers zijn, en toch heb je precies veel te weinig punch.
Ik denk (hoop eigenlijk) dat ze de i4 altijd voorrang gaan geven. Uiteindelijk wordt dat hun toekomst en willen ze die op de baan krijgen als merk.
Begin wel al wat te vrezen voor levering. Heb een par van die 'gevaarlijke' opties. (HK audio, trekhaak,..). Hoop dat het geen @Musk verhaal wordt...want dat zal ik ook niet OK vinden
En waar ga je dan shoppen als de problemen blijkbaar zo wijd verspreid zijn?Heb ook de opties gekozen die gekend staan voor vertraagde levering. Heb liever wat langer te wachten dan een auto dat opties ontbreekt. In het laatste geval accepteer ik niet en ga ik weer shoppen.
Er staan hier toch voldoende poolwagens op de parking als mijn wagen niet meer verlengd kan worden.

Dacia, ik gok dat die geen chip tekorten hebben...En waar ga je dan shoppen als de problemen blijkbaar zo wijd verspreid zijn?![]()
Dacia, ik gok dat die geen chip tekorten hebben...
Regensensor meneer? Nee hoor er zijn geen leverproblemen om die niet in de wagen te steken. Touchscreen? Wasda?