Welke wagen heb jij? Post your pics!

Bij een chiptekort lijkt het mij toch logisch dat ze alle nodige hardware reeds installeren zodat bij herstockering van de chips uw wagen even kan binnen komen voor de upgrade?

Waarom zouden ze nu die sensor en kabelboom niet plaatsen omdat de chip er niet is...

Ik heb mijn posts ivm heel deze historie even verwijderd in aanloop naar dat gesprek bij de concessie.. Heb geen zin in gezever moest er iemand van de concessie toevallig meelezen. (ook al wordt er eigenlijk niks verkeerd gezegd)

Ik zal de afloop hier wel posten - jullie input was sowieso wel nuttig.

@MrKend54l @whoopie @zephir zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de posts waarin jullie me quoten ook even te deleten?

Ik heb mijn posts ivm heel deze historie even verwijderd in aanloop naar dat gesprek bij de concessie.. Heb geen zin in gezever moest er iemand van de concessie toevallig meelezen. (ook al wordt er eigenlijk niks verkeerd gezegd)

Ik zal de afloop hier wel posten - jullie input was sowieso wel nuttig.

@MrKend54l @whoopie @zephir zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de posts waarin jullie me quoten ook even te deleten?
Done
De post met quote werd verwijderd.

Succes nog.

Dit is hoe het op de Superb werkte:
Je ziet daar dus mooi die "donkere" vlek waar de voorligger rijdt, en hoe die perfect volgt. Ik heb de indruk dat de grootlichten bij de Superb hoger stonden ingesteld ofzo, maar verkeersborden in de verte reflecteerden veel beter dan nu bij de iX3. En dat is nu net het grote voordeel van die functie imo.
Ik merk bij mijn matrix LED's (Q5, VAG-stal, potato, potatoeh: bij Skoda 90 euro, Audi een arm en been) dat de verkeersborden er effectief uitgepikt worden. Vooral als het donker is en bij hogere snelheid. Ik heb er eens een hele rit op staan letten, als ik mezelf verberg achter andere auto's heeft ie soms moeite om ze te vinden.

Wel grappig om zo ene te zien op de autostrade in den pikkedonker met quasi kapotte koplampen die nog een klein beetje geel licht gaven: *flash* da heel bord met afritten in de schijnwerpers. (Zo is het mij feitelijk opgevallen). "He tiens... bizar, oké handig... ma dees is toch wel een bekke teveel licht."

Vandaag mijn "nieuwe" auto gaan halen. Bmw 430i van 2017. Volledig m pack,
Echt een zalige auto om mee te rijden. Stuurgedrag is echt zot. Verschil tussen sportmodus en gewoon voel je ook wel serieus. Ben er al bijna de hele dag mee op toer met een smile op mijn gezicht. Is geleden van mijn e36 m3.

Mijn vorige was een 530, maar dat is meer een luxeboot. Veel meer fan van het sportievere gedrag van de 4.

Plannen zijn nog 19ers ofwel zwarte en dan ook zwarte grill, zwarte luchtinlaten aan de zijkant ofwel zilverkleurige velgen.

rUsdYui.jpg

zQZ7zaf.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn "nieuwe" auto gaan halen. Bmw 430i van 2017. Volledig m pack,
Echt een zalige auto om mee te rijden. Stuurgedrag is echt zot. Verschil tussen sportmodus en gewoon voel je ook wel serieus. Ben er al bijna de hele dag mee op toer met een smile op mijn gezicht. Is geleden van mijn e36 m3.

Mijn vorige was een 530, maar dat is meer een luxeboot. Veel meer fan van het sportievere gedrag van de 4.

Plannen zijn nog 19ers ofwel zwarte en dan ook zwarte grill, zwarte luchtinlaten aan de zijkant ofwel zilverkleurige velgen.
Proficiat!
Ik bedacht me dat 30'geleden met mijn F31 van 2018 ook nog eens, hoe plezant dat dat ding stuurt net voor ik dit las. Een 4 zou nog een stuk preciezer moeten aanvoelen denk ik, en met minder gewicht in de neus zal dat ook nog een voordeel zijn... Geniet ervan!

@straight_six proficiat! Knappe bak!

Dat model was ook al een 4cylinder zeker?
Idd 4 cylinder twin turbo.

Juist mee geweest met een maat zijn m3 van 2016 met downpipe en stage 2.

Toch nog een serieus ander paar mouwen. Ik stond te trillen van de adrenaline achteraf.

Maar zou niks voor mij zijn tis gewoon overdreven.

Idd 4 cylinder twin turbo.

Juist mee geweest met een maat zijn m3 van 2016 met downpipe en stage 2.

Toch nog een serieus ander paar mouwen. Ik stond te trillen van de adrenaline achteraf.

Maar zou niks voor mij zijn tis gewoon overdreven.
Jammer eigenlijk. Is met de 330i ook, geluid van een 6cylinder is eigenlijk zoveel mooier

M3 is leuk en bloedsnel, maar voor de openbare weg toch amper bruikbaar.

Ken wel het gevoel, kameraad heeft een e36 M3. Voornamelijk circuit dus alles is eruit.
Baan waar ik optrek tot 120 zit ik praktisch in een zetel, bij hem leek het op een achtbaan :biglaugh:

Enjoy en veel veilige km!

Jammer eigenlijk. Is met de 330i ook, geluid van een 6cylinder is eigenlijk zoveel mooier

M3 is leuk en bloedsnel, maar voor de openbare weg toch amper bruikbaar.

Ken wel het gevoel, kameraad heeft een e36 M3. Voornamelijk circuit dus alles is eruit.
Baan waar ik optrek tot 120 zit ik praktisch in een zetel, bij hem leek het op een achtbaan :biglaugh:
Ja idd. Maar er zijn wel meer mogelijkheden qua tuning nu. Met die atmosferische 6 cylinders kon je er bijna niets meer bij krijgen. Mijn maat heeft nu tegen de 500 pk in zijn M3.

E36 M3 heb ik zelf ook nog gehad het geluid is echt 🤤🤤🤤. Overal de kopjes dat je zag draaien als je die eens in toeren jaagde. Toch altijd spijt gehad dat ik hem niet binnen gezet heb met een laken over tot hij oldtimer was.

Maar ik vind die turbo blokjes wel echt een pak vinniger door het grotere koppel dat je ermee hebt. En de M3 maakt in sportmodus en die downpipe ook wel een zot geluid.

Ja idd. Maar er zijn wel meer mogelijkheden qua tuning nu. Met die atmosferische 6 cylinders kon je er bijna niets meer bij krijgen. Mijn maat heeft nu tegen de 500 pk in zijn M3.

E36 M3 heb ik zelf ook nog gehad het geluid is echt 🤤🤤🤤. Overal de kopjes dat je zag draaien als je die eens in toeren jaagde. Toch altijd spijt gehad dat ik hem niet binnen gezet heb met een laken over tot hij oldtimer was.

Maar ik vind die turbo blokjes wel echt een pak vinniger door het grotere koppel dat je ermee hebt. En de M3 maakt in sportmodus en die downpipe ook wel een zot geluid.
Vraag me nu iets af. Bart had destijds 2x een E36 M3 gehad voor zijn 911. Heb jij toevallig die laatste (de zwarte) overgekocht er van? Hij was daar altijd wat mysterieus over, maar het moet wel iemand binnen de firma zijn geweest.
Ik heb toen eens een week de 911 gekregen, incl 2 weekends om te stoppen met zagen naar de koper. :unsure:

Vraag me nu iets af. Bart had destijds 2x een E36 M3 gehad voor zijn 911. Heb jij toevallig die laatste (de zwarte) overgekocht er van? Hij was daar altijd wat mysterieus over, maar het moet wel iemand binnen de firma zijn geweest.
Ik heb toen eens een week de 911 gekregen, incl 2 weekends om te stoppen met zagen naar de koper. :unsure:
Nee de mijne was een zilverkleurige. Ik kan ook niet direct iemand bedenken wie het zou kunnen zijn.

Nee de mijne was een zilverkleurige. Ik kan ook niet direct iemand bedenken wie het zou kunnen zijn.
Ik ook niet. :p
De enige liefhebbers die ik daar weet, hadden geen geld. :unsure:
't Was zeker Luc he. Dat ding wat in zijn garage gestald om op te brengen zonder te weten wat het is.

Terug
Bovenaan