Welke wagen heb jij? Post your pics!

Idd, "in België gaan die niet zo vaak hun lasers inschakelen" kreeg ik te horen bij de dealer. Net omdat het hier niet zo donker wordt door alle lichtpollutie en je ze zelf niet in laser-mode kan zetten. Ik vind de unit zelf er wel een stuk beter uitzien dan de standaard LED's.

Ik gebruik dat automatisch grootlicht toch wel frequent als ik later op de avond rij. Echt essentieel is het niet, maar het ziet er goed uit en het maakt alles wel overzichtelijker... Je blijft er wat beter wakker bij of zo?
Ja, het is verre van een essentiële functie, maar het maakt het rijden in het donker wel aangenamer. Je moet ook niet "speuren" naar de verkeersborden.

Ja, het is verre van een essentiële functie, maar het maakt het rijden in het donker wel aangenamer. Je moet ook niet "speuren" naar de verkeersborden.
Heb je dan zoveel last voor het zien van verkeersborden als de grootlichten niet aanstaan?

Heb je dan zoveel last voor het zien van verkeersborden als de grootlichten niet aanstaan?
Last niet, maar met de grootlichten aan zie je die gewoon van op 100-en m afstand. Onbewust belast het uw ogen/hersenen wel dat je zonder grootlichten toch naar de zijkant moet kijken om te zien hoe snel je mag rijden.

Nu, eens je op uw "vast traject" rijdt, heeft dat in praktijk ook geen effect mee he.

Een Opel.
Moet ik nog meer zeggen dan dat? :p
Bwa, tot dusver geen problemen gekend ofzo.

Voor zijn prijs was dat wel een top-occasie, was net 1.000€ in prijs gezakt toen ik hem tegenkwam dus echt chance gehad en op’t ideale moment gekocht.

Alles dat hij wou zat erop, enkel dan die led-verlichting die ontbrak.

Die comfort access werkt 8 keren van de 10. Da's best vervelend dat dat niet gewoon áltijd werkt?

Bij uw BMW bedoel je dan?
Ja. Als ik kom aangewandeld gaat hij open. Ga ik weg sluit hij.

Om 1 of andere reden werkt dat gewoon niet altijd. Best vervelend.

Als je grijpt naar het handvat gaat hij wel open, dat werkt iedere keer.

Voelt een beetje aan als bug in de software ofzo.

Ja. Als ik kom aangewandeld gaat hij open. Ga ik weg sluit hij.

Om 1 of andere reden werkt dat gewoon niet altijd. Best vervelend.

Als je grijpt naar het handvat gaat hij wel open, dat werkt iedere keer.

Voelt een beetje aan als bug in de software ofzo.
Ik blijf het een systeem vinden met voor en nadelen.

Het is heel gemakkelijk dat wel. Maar als je een paar keer van en naar je auto gaat en hij steeds op slot gaat en de spiegels inklapt om dan weer los te gaan en spiegels uit te klappen dat is best irritant.

Maar dat het niet werkt is wel raar. Volgens mij moet het dan zijn dat hij die sleutel niet herkent in zijn bubbel. Of dat de bubbel gewoon niet actief is om eender welke reden. Zou ik alvast wel eens voor naar de garage durven gaan.

Ik blijf het een systeem vinden met voor en nadelen.

Het is heel gemakkelijk dat wel. Maar als je een paar keer van en naar je auto gaat en hij steeds op slot gaat en de spiegels inklapt om dan weer los te gaan en spiegels uit te klappen dat is best irritant.

Maar dat het niet werkt is wel raar. Volgens mij moet het dan zijn dat hij die sleutel niet herkent in zijn bubbel. Of dat de bubbel gewoon niet actief is om eender welke reden. Zou ik alvast wel eens voor naar de garage durven gaan.
Ja ik moet eens bekijken of ik een patroon zie wanneer het wel werkt en wanneer niet.

Daarstraks zei ik nog tegen m'n vriendin dat het weer niet werkte. Ze kwam toevallig mee naar buiten en uiteraard werkte het dan wel gewoon.

Ben er vrij zeker van dat als ik naar de garage ga het dan uiteraard ook gewoon werkt :p

Ga het dus nog even afwachten.

Misschien is er ergens een reden waarom het niet hele tijd werkt. Ben ook geen grote fan van die optie maar als ze erop zit moet ze wel werken natuurlijk.

Ja ik moet eens bekijken of ik een patroon zie wanneer het wel werkt en wanneer niet.

Daarstraks zei ik nog tegen m'n vriendin dat het weer niet werkte. Ze kwam toevallig mee naar buiten en uiteraard werkte het dan wel gewoon.

Ben er vrij zeker van dat als ik naar de garage ga het dan uiteraard ook gewoon werkt :p

Ga het dus nog even afwachten.

Misschien is er ergens een reden waarom het niet hele tijd werkt. Ben ook geen grote fan van die optie maar als ze erop zit moet ze wel werken natuurlijk.
Hier werkt dat eigenlijk wel goed. Alleen als bvb uw sleutel thuis "in de buurt" van uw auto wordt opgeslagen, dan doet hij al eens raar.
Of als je heel vaak langs uw wagen passeert met sleutel op zak.

Pff klote verhaal en aanpak zeg. Die banden is dan nog iets dat eenvoudig te rijden is, maar die koffer... Het ding is dat die koffer imo ook niet zomaar een spielerei is, ik vind dat echt wel heel nuttig om hebben en veel auto's hebben dat tegenwoordig.

Eerste fout is natuurlijk dat je dat niet op voorhand wist. Er zou een verwittiging naar de klant moeten zijn van zodra men weet dat de productie niet kan voldoen aan de bestelling. Ergens in de ketting zit er dus al een grote misser.

Tweede fout is tout court al de mogelijkheid voor retrofit te blokken. Kan ik persoonlijk niet geloven.

Waarschijnlijk heb je getekend voor ontvangst? Dan weet ik niet wat je rechten zijn.

Laatst bewerkt:
Lastig verhaal.

In principe moet de dealer een schriftelijk akkoord hebben van de wijziging wegens restrictie.
Waarbij je dan je keuze moet maken tussen:
a) X aantal maanden extra wachten om de wagen conform te hebben
b) Bestelling wijzigen rekening houdend met de restrictie

Indien dit niet gedaan werd is de dealer dus in de fout gegaan.

Anderzijds vermoed ik dat je bij levering alle documenten afgetekend hebt, waardoor je dus technisch gezien akkoord gegaan bent met het geleverde goed.

Ik hoop van harte dat je een constructief gesprek hebt met de dealer.

Straf , heel straf .

Bmw Bornem zal u wel helpen , die werken goed mee thank god .
Die Dealer/Stealers permitteren hun nogal , wel een schone auto .

Die bmw dealers permitteren hun eigenlijk ook wel veel. Mijn broer heeft zo ook een hele miserie gehad bij monserez. Hij had het gekende ketting probleem en ze wilden het niet vervangen in garantie.

Het is nu inderdaad wel nog echt een optie die je vaak gebruikt. Moest het nu de gesture control zijn ofzo, das jammer maar oke. Maar die voetsensor gebruik ik toch regelmatig.

Zeker als het regent en de laadkabel moet ingeladen worden.

Het verhaal op zich is imo ook gewoon raar.
Oke, er is een chiptekorten, maar zoiets doe je toch in overleg...

Stel u voor. Ja meneer, ge had ne M3 besteld, maar er waren wat problemen bij de motoren. We hebben er de motor van 318 in gelegd.

Terug
Bovenaan