Welke wagen heb jij? Post your pics!

100k om hem te herstellen? Wat heeft die mens dan uitgestoken? :oink:

Dat wisselen van rijstrook is toch enkel maar als je op cruise control rijdt vermoed ik?
Er is ene tegen 70 recht in gevlogen. Maarja, dat is een nieuwe carbonnen voorkant, nieuwe batterij ene elektromotoren, dan die lampen, en dan heel de wagen opnieuw spuiten he.

Ja, klopt, maar ge moet nog altijd 50% op de btw laten vallen van die herstellingen he. In het geval van die i8 zal het naar een herstelling gaan van richting 100k (Carbon en hybride, beide zo goedkoop om te vervangen he...), Dat is toch een 10k zelf te betalen...
Die 50% kan je terugvorderen via uw btw-aangifte natuurlijk dus in feite 'betaal' je die niet, al moet je ze eerst wel voorschieten.

Ja, klopt, maar ge moet nog altijd 50% op de btw laten vallen van die herstellingen he. In het geval van die i8 zal het naar een herstelling gaan van richting 100k (Carbon en hybride, beide zo goedkoop om te vervangen he...), Dat is toch een 10k zelf te betalen...
Als zelfstandige dan ?
Want als particulier met omnium (zonder franchise) nooit een € moeten laten vallen/betalen

En als die andere in fout is? Wat moet je dan nog zelf betalen?

Als zelfstandige dan ?
Want als particulier met omnium (zonder franchise) nooit een € moeten laten vallen/betalen

En als die andere in fout is? Wat moet je dan nog zelf betalen?
Zelfde, ook deel van de btw die je kan terugvorderen.
En €100k kosten aan die i8 en niet totaalverlies? Best vreemd

Er is ene tegen 70 recht in gevlogen. Maarja, dat is een nieuwe carbonnen voorkant, nieuwe batterij ene elektromotoren, dan die lampen, en dan heel de wagen opnieuw spuiten he.
Dan nog vind ik 100k wel serieus prijzig hoor.
Zal een leuk dossier geweest zijn voor de verzekering :P

Zo dan. Rijdt als een wolkje :)

x0Z6CXB.jpg
Nice van de geburen zie ik! Hopelijk spot ik deze eens :)

ik rij al 5 jaar met hetzefde :o

jaja de leeftijd begint te komen, we hebben ons gesetteld met iets van 28 en 30 jaar. Dat van 30 blijft voor altijd, dat van 28 wordt ooit vervangen als het compleet op is door iets zonder vebraningsmotor, wat dat dan zal worden weet ik niet maar ik kruis de vingers voor waterstof en misschien voor de eerste keer ooit iets nieuw, van bij nen dealer enal :o

Helga dient tegenwoordig als lange afstandscruiser naar Nederland en de C klasse is de woon-werkbak/lekbak want ze heeft een olielekje en de mastercylinder van de ambriage is het voor de 2de keer -nadat ik die 6 jaar geleden heb vervangen- weer beginnen begeven., dus en van deze dagen ligt mn pdaal weer tegen de vloer. Onderdeel van 30 euro maar een middagje werk waar ik niet naar uit zie :(

Helga op bezoek in Nederland <3

ik rij al 5 jaar met hetzefde :eek:

jaja de leeftijd begint te komen, we hebben ons gesetteld met iets van 28 en 30 jaar. Dat van 30 blijft voor altijd, dat van 28 wordt ooit vervangen als het compleet op is door iets zonder vebraningsmotor, wat dat dan zal worden weet ik niet maar ik kruis de vingers voor waterstof en misschien voor de eerste keer ooit iets nieuw, van bij nen dealer enal :eek:

Helga dient tegenwoordig als lange afstandscruiser naar Nederland en de C klasse is de woon-werkbak/lekbak want ze heeft een olielekje en de mastercylinder van de ambriage is het voor de 2de keer -nadat ik die 6 jaar geleden heb vervangen- weer beginnen begeven., dus en van deze dagen ligt mn pdaal weer tegen de vloer. Onderdeel van 30 euro maar een middagje werk waar ik niet naar uit zie :(

Ah, leefde gij ook nog! 🙂

ik rij al 5 jaar met hetzefde :eek:

jaja de leeftijd begint te komen, we hebben ons gesetteld met iets van 28 en 30 jaar. Dat van 30 blijft voor altijd, dat van 28 wordt ooit vervangen als het compleet op is door iets zonder vebraningsmotor, wat dat dan zal worden weet ik niet maar ik kruis de vingers voor waterstof en misschien voor de eerste keer ooit iets nieuw, van bij nen dealer enal :eek:

Amai smalle, gij zijt verdikt. :unsure:

Ge zou beter uw Helga eens tot mijn chateau laten komen, ge ging dat vorig jaar al doen. :D

Die 50% recupereer je volledig hé. Komt niet uit je zak.

Door de foto te zien toch maar even gecheckt of ik ook verduisterde ramen heb achteraan :p
Ik dacht van wel maar de twijfel sloeg toe.

Terug
Bovenaan