Auto Welke wagen heb jij? Post your pics!

De mijne mag ook op pagina 1 staan! Privileges ftw :cool:

90bRJZE.jpg

bRhfVe1.jpg
9BXIQoJ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welke specs allemaal?
Mijne Civic is een 2017 Sport Plus 1.5 182pk.
Eibach Pro veren - OZ HyperGT HLT 19x8,5 ET45 met Michelin Pilot Sport 4S 235/35/19 banden - smoked sidemarkers - Honda Blackline spiegelkappen. De interieurlampjes zijn vervangen door LED's en verder staat die gewoon stock. Ah ja, debadge en keramische coating van CQuartz Finest Reserve ook nog.
 
Ik heb niet echt een wagen om mee te stoefen : unsure :
Heb momenteel een Opel Corsa 1.4 90pk van 2015 in het donkerder blauw :p
 
Hier ook niet veel om te stoefen:
- Nissan Quasqai 2019, wel een schone koop mee kunnen doen omdat zowel mijn vriendin als schoonvader een wouden kopen, horen garages graag
- Volkswagen Polo 2017 (bedrijfswagen van de vriendin)
 
nu toch al bijna 3 jaar mijn outback. ga nog regelmatig eens goeiendag zeggen tegen mijn gtt, is in goeie handen.
ziet er misschien als een oude pee bak uit, maar big girl can run.
is dus een subaru outback 3.0R executive, met 3.0 H6 benzine met 245pk, fulltime awd met elektronisch gestuurd multiplate middendiff en LSD op de achteras, automaat met 5 versnellingen met peddels aan het stuur, en auto blip bij downshift. is denk ik het eerste model met de Si-drive, de verschillende rijmodi die nu nog in de sti's en dergelijke zitten dacht ik.
op de plek waar em meest staat
WBTj052.jpg


op de plek waar em ook veel staat
SPvHSej.jpg


ll5sv0x.jpg


ideale wagen om mee te gaan camperen ook

5fTzpaW.jpg


heeft nu een kleine 225k km, dus net ingereden!
 
Ik rij nog altijd met mijne Subaru Impreza (GT Turbo, 218pk), zal er morgen pics van posten als ik het niet vergeet. Ben wel content dat ik anno 2020 nog altijd met zo'n oude bak kan rijden, al reeds 8 jaar in mijn bezit nu. :D

EDIT: Effe na bezoek bij mn moeder ne snelle foto gemaakt:
aUPVNc3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zal die van mij dan ook maar eens proberen op de eerste pagina te krijgen:
Hyundai i30 Fastback N (275pk)

Aangekocht in maart 2019, met nu ongeveer 22k kilometers op de teller.
(Ik heb het voordeel dat ik dicht bij mijn werk gaan wonen ben én zelden snelwegen doe.)
Blijft zalig om mee te rijden, ook al word ik soms moe van Johnny's met hun klak achterstevoren die op snelwegen willen pushen om sneller te rijden. Of gastjes die "toevallig" eens moeten terugschakelen om te laten horen dat hun getunede VW Polo ook een kachelbuis eronder heeft hangen, net als ze u passeren of kruisen...

ke3PFT2.jpg


Ongeveer 1 maand na aankoop al ne kleine roadtrip met kameraden naar Nederland, om eens "uit te waaien":
4lxgI9i.jpeg

PnCB8ED.jpeg

(Blijkbaar enorm onderbelicht getrokken, ondanks dat het toen 30° en klare hemel was. Moest de exposure dus efkes bumpen.)
 
Laatst bewerkt:
Platte Golf van 2010 nog altijd. Alhoewel ik nog altijd van wagens hou ben ik al lang geen fan meer van de geldput dat rijden tegenwoordig is. Tenzij ik ooit een bedrijfskar krijg rij ik er mee tot hij uit elkaar valt :)

bIunnt5.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik bol met een familyride :D
wel ene met 200pk dus gaat wel lekker (op het zuipen na, is een benzine)

Voor de rest: beste auto die ik ooit gehad heb, ongelofelijk comfort en ongelofelijk goed afgewerkt langs binnen, is mijn eerste Renault, en wss ook de laatste aangezien ze met de espace gaan stoppen :( spijtig.

3V1sjM1.jpg
 
ik bol met een familyride :D
wel ene met 200pk dus gaat wel lekker (op het zuipen na, is een benzine)

Voor de rest: beste auto die ik ooit gehad heb, ongelofelijk comfort en ongelofelijk goed afgewerkt langs binnen, is mijn eerste Renault, en wss ook de laatste aangezien ze met de espace gaan stoppen :( spijtig.

3V1sjM1.jpg
Die hebben ze toch juist vernieuwd/facelift ?
 
Terug
Bovenaan