Inderdaad, each to his own. Zonder verlaging kwamen de velgen veel minder mooi uit imo.
Nochtans staat hij niet plat hoor, irl komt het minder "extreem" over dan op foto.
De hoogte is ok voor de keuring en ik kan nog steeds drempels nemen zoals ik voordien deed.
Btw, baanligging is enorm verbeterd!
Dwarsgroeven in de baan en drempels zijn veel beter gedempt en geeft minder kloppen dan met de M-sport ophanging.
De standaard uitlijning was ook niet zo goed, veel instellingen vielen zelfs buiten specs en nu staat alles mooi binnen specs.