Bimmer Well-known member Crowdfunder FE Vandaag om 02:41 #5.521 xxxracexxx zei: Gisteren de eerste EV afgehaald, zalig machientje Bekijk bijlage 50754 Klik om te vergroten... Woning komt mij bekend voor. Dan waren wij vroeger “buren” ik heb daar iets verder gebouwd een paar jaar terug. Succes met de nieuwe auto! Ziet er proper uit.
xxxracexxx zei: Gisteren de eerste EV afgehaald, zalig machientje Bekijk bijlage 50754 Klik om te vergroten... Woning komt mij bekend voor. Dan waren wij vroeger “buren” ik heb daar iets verder gebouwd een paar jaar terug. Succes met de nieuwe auto! Ziet er proper uit.