Scifo
Well-known member
Stiekem wil ik eigenlijk ook een Porsche hebben
*RUNSVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stiekem wil ik eigenlijk ook een Porsche hebben
*RUNSHier is da meer van... ''Schatje ik moet u iets vertellen''
Vrouw: zucht, wa heb je gekocht
Wat is dan eigenlijk de 'gezegende oudere' leeftijd als ik vragen mag? Want alles tussen de 40 en de 60 mag je wat mij betreft verantwoorden onder het motto mid-life crisis, dus lijkt me zeker fine hehe

Stiekem wil ik eigenlijk ook een Porsche hebben*RUNS

reportedStiekem wil ik eigenlijk ook een Porsche hebben*RUNS
Hehe. Waar ik wel het licht heb gezien is het "gewicht" van een wagen. Eerste dat ik check bij de specs. Ik zag onlangs dat de nieuwe M2 1800kg weegt. Als dat de nieuwe standaard wordtreported

Zou ik terug kopen in een heartbeat.Misschien om de Porsche route uit te sluiten in de verre toekomst: Kan je een Porsche huren?
Kan toch met de Lotus ook? Net door het formaat is da zo chill om overal in te zwieren haha.Hehe. Waar ik wel het licht heb gezien is het "gewicht" van een wagen. Eerste dat ik check bij de specs. Ik zag onlangs dat de nieuwe M2 1800kg weegt. Als dat de nieuwe standaard wordt
Zelf heb ik in mijn gedachte: alles onder de 1500kg lijkt me fun kwa wegligging.
Ik heb in mijn leven nog niet veel wagens in bezit gehad. Maar mijn beste funwagen blijft toch een Mazda MX5. Budgetvriendelijk en toegankelijker in dagelijks gebruik als ge niet hoeft te stressen bij het achterlaten op een parkingZou ik terug kopen in een heartbeat.
Misschien om de Porsche route uit te sluiten in de verre toekomst: Kan je een Porsche huren?
Ze heeft ook een aversie aan auto's met een "strijkplank"
Ik word er volgend jaar 45 jaar. Ik denk niet dat ik in een mid-life crisis zit hoor. Een GT3 staat al meer dan 10 jaar als droomwagen op het lijstje. Ik weet begot ook niet aan wat ik mij zou moeten verwachten als ik een mid-life crisis heb.

Kan toch met de Lotus ook? Net door het formaat is da zo chill om overal in te zwieren haha.

Voila se, very BG. Direct eigen private bewaking erbijKan toch met de Lotus ook? Net door het formaat is da zo chill om overal in te zwieren haha.
Laatst nog gespot geweest in de Mcdo in Kampenhout. Vrouw niet thuis, man moet zelf zijn eten fixen, ergo Mcdonalds.
@Kattekrab , die strijkplank kan je ook gebruiken als picknick tafel.

#shotsfiredSeat mag dan minder indrukwekkender zijn dan mijn Impreza maar nog altijd straffer dan 90% van de geposte tractors hier.#shotsfired

Ni me de bmw é. Met de andere Duitse Tractor@Sovereign001 wil anders wel eens draggen had ik begrepen uit zijn communicatie![]()

Helaas heb ik het zooo ontzettend druk de komende@Sovereign001 wil anders wel eens draggen had ik begrepen uit zijn communicatie![]()

Aah ik hoor het, ge zijt getrouwd.Helaas heb ik het zooo ontzettend druk de komendewekenmaandenjaren...![]()
Tuurlijk, Boxster GTS aan 2000€ per dag hierHehe. Waar ik wel het licht heb gezien is het "gewicht" van een wagen. Eerste dat ik check bij de specs. Ik zag onlangs dat de nieuwe M2 1800kg weegt. Als dat de nieuwe standaard wordt
Zelf heb ik in mijn gedachte: alles onder de 1500kg lijkt me fun kwa wegligging.
Ik heb in mijn leven nog niet veel wagens in bezit gehad. Maar mijn beste funwagen blijft toch een Mazda MX5. Budgetvriendelijk en toegankelijker in dagelijks gebruik als ge niet hoeft te stressen bij het achterlaten op een parkingZou ik terug kopen in een heartbeat.
Misschien om de Porsche route uit te sluiten in de verre toekomst: Kan je een Porsche huren?

Ik heb een beter idee. We wisselen eens een dagskeTuurlijk, Boxster GTS aan 2000€ per dag hier![]()

Anders rijdt niet graag met echte autosIk heb een beter idee. We wisselen eens een dagske![]()